Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, February 26, 2015

Adakah SPRM akan siasat Saiful?

SPRM Buat Apa ? Kenapa Tidak Siasat Saiful Punya Wang Ribuan Ringgit ??

Wednesday, February 25, 2015

4 comments:

  1. YAKAN LAH NAK SIASAT PULAK SI SAIFUL MANAFIKIN LAKHANATULLAH NI.SPRM KONGSI LAH SIKIT DUIT SAMA SAIFUL MUNAFIKIN LAKHANATULLAH INI.
    BARU LAH ADIL DEMOKRASI TERPIMPIN.SAIFUL MUNAFIKIN LAKHANATULLAH NI YANG MANA JADINYE DIA INI MAK BAPAK JADI BABI UTAN.JADI JENIS BUDAK DARI AIR MANI BABI UTAN

    ReplyDelete
  2. Lahanat tidak akan aniaya kawan Lahanat nya.

    Sayfool dan Sekim Pau Rakyat Mudah sudah kira keluarga , abang adik aper.

    Lahanat kan.,,,,

    ReplyDelete
  3. Aku yang gaji RM8,000 sebulan sesak nafas nak sediakan mas kawin sekian banyak RM41 ribu tu. Saiful tu apa kerjanya, belajar pun tak habis. Aku yang agak lama graduate ni pun tak boleh nak dapat income yang banyak yang boleh tinggal kat kondo yang high class tu. Pelik, pelik.....sungguh pelik!!! Betul, betul ... SPRM patut siasat habis-habis.

    ReplyDelete
  4. lama kelamaan akan terdedah juga kebobrokan seseorang tu. nafsu mana boleh kekang lama terutama anak muda bernafsu besar! perhatikan perkembangan selanjutnya

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa