Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, February 24, 2015

Gambar tadi - aku baru terima


5 comments:

  1. Siapa tipu Siapa ????

    Arwah Nik Aziz cakap tak nak dengar....

    Rakyat Kelantan yang akan rugi.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Kepada MB Kelantan, teruskan usaha murni kamu sehingga terlaksana apa yang diimpikan, usah dipeduli dengan cacian, makian dan dugaan yang menhalang.

    Melangkahlah sebagai seorang pemimpin Islam yang mempunyai amanah yang perlu ditunaikan tatkala bergelar pemimpin. Cacian dan cemuhan yang datang hanyalah dari orang-orang yang tidak dibebani dengan AMANAH.

    Teruskan perjuangan yang ditinggalkan oleh Arwah TGNA supaya terlaksananya hukum Allah ini dimana kami yakin bahawa TGNA lebih mengenali perwatakan Ustad daripada mereka yang mengenali Ustad.

    Arwah selalu berpesan jika UMNO buang perlembagaan PAS akan dibubarkan, tidak mustahil juga kiranya kata-kata TGNA menjadi kenyataan.

    PR bukan satu platform bagi PAS untuk meneruskan dasar perjuangan PAS kerana diplatform ini lah PAS diherdik dan diugut jika berkeras dengan hukum Allah.

    Tiada reaksi balas dari PasMa dengan kenyataan DAP yang jelas mencampuri urusan umat Islam dan apabila ditegur yang ditegur pula diajak berdebat.

    DAP cuma melihat gelagat melayu Islam yang mana satu mudah dilalangkan dan yang mana satu mempunyai teras kekuatan.

    Hanya yang untung saja diusahakan supaya lebih menguntungkan, tatkala yang rugi pula terpaksa menerima kutukan dan kritikan. Walhal yang merugikan itu sebenarnya hanya dimata mereka tetapi untung yang berlipat ganda hanya Allah saja yang tahu.

    Semoga segala usaha yang dilakukan oleh kerajaan K'tan dilindungi dari segala kepayahan dan kesusahan sehingga tercapai matlamat dan tertunai lah satu amanah. Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin.


    ReplyDelete
  3. TGNA tidak dilayan begini sepanjang 22 tahun beliau jadi MB. Tapi sekarang MB Kelantan dilayan sebegini baik....
    Saya faham sepak terajang politik UMNO sebagaimana TGNA tapi tidak dengan pemimpin PAS sekarang

    ReplyDelete
  4. betul kah pepatah
    hanya penipu akan percaya kepada si putar alam?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa