Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, February 25, 2015

Kerana duit atau sedap?

Ibu muda sanggup melacur dalam semak
 | February 25, 2015
Wanita tersebut pada awalnya mengaku berstatus janda namun setelah diselidik mendapati wanita itu masih berstatus isteri orang dan mempunyai seorang anak perempuan berusia dua tahun.
melacur dalam semakSUNGAI PETANI: Seorang ibu muda yang berusia 22 tahun antara yang ditahan di lokasi pelacuran dekat kawasan semak di Taman Kampian, Jalan Sekerat, jam 11 pagi semalam, lapor Sinar Harian.
Wanita tersebut pada awalnya mengaku berstatus janda namun setelah diselidik mendapati berstatus isteri orang dan lebih mengejutkan dia mempunyai seorang anak perempuan berusia dua tahun.
Turut ditahan dalam operasi tersebut adalah dua wanita dan seorang lagi lelaki yang berperwatakan seperti perempuan di kawasan pelacuran itu yang hanya dilengkapi dengan khemah serta alatan lain yang dipercayai untuk aktiviti pelacuran.
Pemeriksaan di sekitar lokasi mendapati ia seakan-akan lokasi perkhemahan namun dalam kawasan semak samun dipenuhi alatan kondom yang digunakan untuk pelacuran.
Kesemua mereka ditahan oleh anggota Penguatkuasa Majlis Perbandaran Sungai Petani Kedah (MPSPK) dengan kerjasama Pejabat Agama Daerah (PAD) Kuala Muda dan dibawa ke pejabat untuk soal siasat selain memanggil waris untuk tindakan selanjutnya.
Malah, Pegawai Agama Daerah Kuala Muda, Sheikh Alwi Osman menyatakan, dua perempuan tersebut ditahan mengikut Seksyen 19 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah 2014 iaitu melacur manakala seorang lagi wanita bukan Islam dilepaskan selepas diberi khidmat moral.
Menurutnya, jika sabit kesalahan, wanita tersebut boleh didenda tidak melebihi RM5,000 atau dipenjarakan tidak lebih tiga tahun atau sebatan tidak melebihi enam sebatan atau mana-mana kombinasi hukuman itu.
“Manakala seorang lelaki yang berperwatakan menyerupai perempuan ditahan mengikut Seksyen 26 iaitu mana-mana lelaki yang memakai pakaian perempuan dan berlagak seperti perempuan di tempat awam adalah melakukan suatu kesalahan.
“Jika bersalah, boleh dikenakan hukuman tidak melebihi RM1,000 denda atau penjara tidak lebih satu tahun atau kedua-duanya sekali,” katanya.
Operasi diketuai Pegawai Penguatkuasa MPSPK, Anil Aris manakala PAD diketuai Zaiferi Zainul Abidin.

13 comments:

  1. Kemut kemut , sapa tak suka kemut kemut....

    Ada mamat gila kemut kemut sampai 28juta rakyat seksa....


    Kemut kemut dalam semak dengan tunggao banyak lagi lah sedap.

    22tahun kemut apa pun sedap !!!!

    ReplyDelete
  2. I was recommended this web site by way of my cousin. I'm no longer certain whether this put up is written by him as nobody else recognise such detailed approximately my problem.

    You are wonderful! Thank you!

    my website - Gluco Health Blood Sugar

    ReplyDelete
  3. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Metronidazole 500 Mg[/url] Cheap Priligy http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  4. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Buy Flagyl Online[/url] Cheap Priligy http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  5. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Flagyl 500 Mg[/url] Cheap Priligy http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  6. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Flagyl[/url] Priligy Online http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  7. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Flagyl 500 Mg[/url] Priligy Dapoxetine http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  8. [url=http://flagyl-online-buy.net/]Buy Flagyl Online[/url] Buy Dapoxetine Online http://lasix-buy-online.net/

    ReplyDelete
  9. Great post. I'm experiencing some of these issues as well..


    Feel free to surf to my blog ... quest bars

    ReplyDelete
  10. [url=http://dapoxetine-cheapestpricepriligy.com/]Buy Priligy[/url] Doxycycline Hyclate 100 Mg http://furosemide-lasixonline.net/

    ReplyDelete
  11. [url=http://dapoxetine-cheapestpricepriligy.com/]Dapoxetine Online[/url] Doxycycline Buy Online http://furosemide-lasixonline.net/

    ReplyDelete
  12. [url=http://dapoxetine-cheapestpricepriligy.com/]Buy Dapoxetine Online[/url] Doxycycline Hyclate 100 Mg http://furosemide-lasixonline.net/

    ReplyDelete
  13. Thanks in favor of sharing such a nice thought, piece of writing is pleasant, thats why i have read it fully

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa