Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, March 6, 2017

Nak lawan hanya di padang sendiri: Haha....kalau pengecut tak usahlah nak cabar orang!

Monday, 6 March 2017
HAHAHA...NAZRI SAH PENAKUT!!
Nazri Aziz akhirnya secara rasmi menolak cabaran Tun Mahathir Mohamad untuk berentap di Langkawi dan mengatakan beliau hanya sedia bertempur dengan bekas Perdana Menteri itu kawasannya, Padang Rengas saja.

Kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan itu, sistem pengagihan kerusi yang diamalkan oleh UMNO tidak membenarkannya berpindah dari Padang Rengas ke Langkawi.

Sehubungan itu, kata Nazri lagi, sesiapa yang ingin mengalahkannya dalam pilihanraya ialah dengan bertanding di Padang Rengas yang sedang diwakilinya.

Tun Mahathir seharusnya lebih tahu mengenai sistem dalam UMNO, beliau pernah menjadi Presiden UMNO selama bertahun-tahun. Saya tidak perlu mengajarnya mengenai perkara itu, tambah Nazri lagi.

Akhirnya terbuktilah siapa anak jantan dan siapa tidak.

Apakah tidak boleh Nazri menyahut terlebih dahulu cabaran Tun Mahathir itu sambil mengatakan akan cuba memujuk Najib Razak untuk membenarkannya bertanding di Langkawi?

Tidak bolehkah beliau berkata sedia menyahut cabaran Tun Mahathir itu jika UMNO memberi kebenaran kepadanya berpindah ke Langkawi?

Mengapa awal-awal lagi sudah menolak cabaran Tun Mahathir dengan berselindung di sebalik sistem yang menjadi amalan dalam UMNO?

Apakah sistem dalam UMNO sesuatu yang tidak boleh diubah langsung seperti Al-Quran?

Hahahaha....mari kita ketawakan Nazri!! (Shahbudin 06/03/2017).

1 comment:

  1. Tempat sendiri pun akan kalah...pengundi menyampah dah....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa