Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, November 20, 2012

Makhluk Beginilah Yang Nurul Izzah Maksudkan Kot?

Aku yakin dia ni Melayu
Dia ni rosak sebab taksubkan politik!

Tetapi siapa yang boleh kawal Iman dia?
Bolehkah UMNO mengawal Imannya?
Bolehkah PAS mengawal Iman dia?
Bolehkah segala Mufti mengawal Iman dia?
Bolehkah Ketua Agama Islam mengawal Iman dia?
Maka dia bebas di mana nak letak diri dan Iman dia!

Tak semestinya dia pilih Kristian!
Tak mestinya dia pilih Hindu!
dan Tak mestinya dia pilih Budha!

Mungkin kalau mahu
PAS boleh saman dia
Tetapi bagaimana Imannya?

Bagi aku dia bukan memfitnah
Tetapi dia ni tak tahu apa satu pun tentang agama
Sepatutnya siapakah yang bertanggung jawab tarbiah dia?
Tentulah Imamnya - UMNO!

Sumber gambar

1 comment:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa