Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, November 26, 2012

Salah Satu Tentera Terbaik Dunia: "Coward Like Chicken"

Israel: PMnya disifatkan penakut macam tikus 
berpadanan dengan tenteranya pengecut macam ayam
Itu bukan saya kata tapi orang puteh yang kata!
Kalau saya kata Penakut Macam Tadak 'Batu' dan 'butuh' 
dan 
yang ada cipap pun berayor! (maaf lucah sikit kerana geram)

Gambar yang saya rembat dari blog Gendang Perang menceritakan segala gelagat mereka ketika dihujani roket tentera Hamas

Mereka berjaya hidup dan bertahan semata-mata kerana sokongan Amerika dan sekutu baratnya sahaja

Kalau nak tengok video pun pergilah ke blog Gendang Perang.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Terima kasih admin Gendang Perang

3 comments:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa