Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, November 11, 2012

Perkara Yang Tak Pernah Aku Lihat Sebelum Ini

Pada mulanya malas nak komen atau kata apa-apa
Tetapi oleh kerana agak pelik dan melibatkan bini PM menjadikan aku gatal tangan
Maaflah Chong Wei, aku bukan nak menyibuk
Aku pasti Chong Wei tidak mampu menolak....

Seingat aku sepanjang hidup aku ni tak pernah lagi ada yang  menyelit di antara Pengantin
Biasanya mereka/mempelai diapit oleh Ibubapa atau saudara terdekat, bukan menyelit!
Jadi keadaan ini memang agak janggal

Nak kata merusakkan majlis, ini pastilah dipersetujui oleh kedua-dua Pengantin
Apa pun itu adalah majlis Chong Wei dan Isterinya
Yang kat luar ni tak berhak nak kata apa-apa

Yang aku nak cakap ini hanya apa yang dilihat sebelum ini tidak macam tu!
 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa