Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 8, 2015

Penyokong dan pengundi PR boleh bertenang sekarang......

Biarkan budak nakal dari Pahang saja yang buat kepoh.......!

Hadi, Guan Eng hadir mesyuarat PR
NIZAM ZAIN
8 Februari 2015
Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Lim Guan Eng dalam Mesyuarat Tertinggi Pakatan Rakyat di Ibu Pejabat PAS, Jalan Raja Laut. Foto Sinar Harian oleh SHARIFUDIN ABDUL RAHIM

KUALA LUMPUR - Pertelagahan antara pemimpin DAP dan Pas hari ini semakin reda apabila Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang boleh duduk semeja dalam mesyuarat Majlis Pimpinan PR yang berlangsung kira-kira jam 2 petang tadi.
Walaupun Guan Eng sebelum banyak kali mengingatkan supaya Abdul Hadi hadir pada mesyuarat itu, namun hari ini terjawab apabila kedua-dua pemimpin boleh berlapang dada.
Mesyuarat Majlis Pimpinan PR itu dijadualkan bermula jam 2.30 petang tadi di Pejabat Agung Pas, di sini, hari ini.
Terdahulu, Pas mengadakan mesyuarat pimpinannya pada sebelah paginya di tempat yang sama.
Antara isu yang dijangka akan hangat dibincangkan ialah pelaksanaan hudud di Kelantan oleh Pas dan pilihan raya pihak berkuasa tempatan di Pulau Pinang oleh DAP.

5 comments:

  1. Akhir nya bebudak bahalol ber temu orang orang Otak Gred 1 , dan ada banyak beza nya di antara bebudak bahalol dan bukan bahalol.

    Mercedes tidak sama dgn Proton.

    Satu buat duit , lagi satu habis kan duit.

    Tanpa kekuatan ekonomi , orang orang bahalol yang paling banyak tiada kerja yang akan merana papa kedana dan terus meminta minta.

    Alhamdullillah , Anwar Ibrahim ada tuk membawa berita benar dan kemajuan kepada Bangsa Melayu.

    Liwat Liwat tu ada 4 saksi tengok ke ????

    Kata umat Islam tapi percaya pada fitnah... Orang orang bahalol akan terus menipu diri mereka sendiri , ketahui lah.

    ReplyDelete
  2. akhirnya telahan bebudak bahlol macai pkr bahawa tghh tak akan hadir ternyata meleset.mmg bebudak bahlol ni mmg gelojoh segelojohnya ketua depa anwar utk menjadi PM yg akhirnya dia kecundang. namun semmgnya bebudak bahlol ni spt yg aku katakan depa hulur sebelah tangan utk berbaik manakala sebelah tangan lg memegang pisau dan sentiasa mencari peluang utk tikam belakang .........kita lihat apakah anjing2 macai akan berhenti menyalak dan mengigit atau akan terus mengigit dan mengigit.........ayuh anjing2 macai serlah diri kamu yg sebenar........apa komen abuya albuaya alhusyeen, yong budaya kuning, mabuk tapai x dak telur & bodoh tahap cipan, Lubang Bebulu, greenboar dsbnya ? Apakah depa sakit hati dgn situasi ini dan berharap akan tercetus pergaduhan antara LGE dgn TGHH semula supaya depa dapat terus menghentam TGHH dan PAS ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah2 la dok sebok parti orang....pi ambik tau parti sendiri yang dok berbalah dan dok serang menyerang. Geng Mahathir serang Najib. Kemudian geng Najib serang Mahathir. UMNO dah nazak sekarang...kang bila dah kojol menda apa lagi nko nak sokong.

      Ni la baghalnya cai-cai UMNO. Depa dok ingat kalau kalau PR hancur, PAS berbalah maka UMNO depa boleh kuat balik.....ini macam punya mabuk pun ada kaaa....

      Delete
  3. Bdk3 Pas pahang hampas. Kokok berderai2 ekor bergelumang taik. Pas pahang hidup segan mati tak mahu. Bekas2 pemimpin spt Mantan yb semantan ustaz Idris n dr wahab pun tak larat dah dgn kerenah pas pahang.

    ReplyDelete
  4. Sedara admin
    Alhamdulillah, semoga situasi ini akan berterusan. In-Shaa Allah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa