Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 30, 2015

Dua kali lima bengapnya!


5 comments:

  1. beringat sikit
    kae syirik kae
    hadi awe buke nabi la bongok

    ReplyDelete
  2. Bahalol Melayu ini memang tanpa sempadan

    Itu lah Orang Utan tinggal tetap di SEPILOK tak nak keluar hutan jadi macam Melayu

    Di Sepilok nun , ada juga Orang lawat nya

    Tapi bila keluar jadi macam Melayu , orang hanya sumpah saja

    Macam Mat Bahalol tu

    Siapa Mak Bapak nya tak ajar anak betul betul jadi Orang.... Ini tidak ; jadi BON BON pulak.

    ReplyDelete
  3. Aku xmati bsama Najib atau dgn presiden pas. Aku nk mati dlm husnulkhatimah.

    ReplyDelete
  4. Satu tu wakil Parti yang berlagak sebagai satu2nya yg layak yang membela melayu, yang satu tu wakil dari Parti yang mendabik dada bersorak bahawa dialah Parti Islam yang terulung dan tiada saingan kat Mesia ni. Apa yang pasti, DUA-DUA tak boleh pakai. Dua2nya hanya borak, kelentong dan berlakon sahaja. Jika nasib bangsa dan agama terletak diatas bahu kedua2 parti ni, gamaknya hancurlah melayu dan islam. Tapi Allah tu Maha kuat, nasib bangsa tidak ditentukan oleh Parti melayu (tetapi namanya dalam bahasa inggeris) dan kekuatan islam tidak ditentukan oleh Parti yang mengaku sebagai parti Islam dan Presidengnya Ulamak Beso.

    Nasib melayu dan kegemilangan Islam terletak ditangan Allah. Dengan kehendakNYA akan muncul melayu2 yang akan menjadi pembela bangsa dan akan muncul mujahid2 Islam yang akan memasyhurkan Islam di Tanah melayu. Dan yang pasti UMNO dan PAS bukanlah penyelamat yang dinanti2kan oleh rakyat Malaysia dan umat Islam. Sorry folks, both of your party are not the one who will bring the Malays and Islam to the height of glory.

    But fret not, your sorry existence means that the coming of those saviour are near. They say that the night is darkest nearing dawn. So by that reasoning, the malay and Islam is at its darkest period now because of the antics of these two parties which means that a new dawn is near and with it a new hope that the darkness that UMNO and PAS have brought to these shores will disappear. InsyaAllah! AllahuAkbar! (Fyi wahai para walak2 Presideng, takbir after insulting and booing people is not the akhlak of Islam nor the conduct of moral people)! Better go and relearn your Islamic teaching!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. Masyarakat Malaysia tidak pernah kekurangan badut-badut, pelawak-pelawak dan juga pengampu-pengampu dalam apa juga bidang. Sungguh menhiburkan. Dikhuatiri kedua-dua mereka mengalami kekurang oksigen di atas sana. Sekali sekala dianjurkan jangan bersongkok atau berserban selama 24 jam. Very bad for your intellect. Unless you have none!! Walau apa pun saya sangat menyokong kenyataan Encik Anon 12.02 AM. Terima kasih.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa