Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 22, 2015

Kerjaan Kelantan juga pantang ditegur.......

TEGUR KERAJAAN KELANTAN: DIMINTA LETAK JAWATAN?

Saya sayang kepada Kerajaan Pas Kelantan, tapi cara Kamu perlakukan mereka yang tegur Kerajaan sebijik seperti cara Umno/Bn buat pada mereka yang tegur Kerajaan.

Akhirnya Asran Bin Alias diminta untuk BERHENTI KERJA di syarikat Swasta @ Kontraktor yang beliau kerja, ada kaitan dengan projek Rumah Mampu Milik Kerajaan Negeri Kelantan di Gua Musang?

Sebab tegur Kerajaan isu Pembalakan Ulu Sat, yang kini disiasat SPRM dan SAH ada tebangan luar kawasan R&R lebih drpd 20 Hektar.

Memang meniru perangai UMNO/ BN buat pada cikgu2 yang menentang mereka hantar ke Sabah Sarawak.

Di Pulau Pinang, bila mereka istihar Putus dengan Dap, tidak pula mereka mahu berhenti kerja sebagai lantikan politik, malah bila dihentikan mereka Saman. Tapi dalam kes sahabat saya ini, dia bukan kerja lantikan politik, dia Profesional dan bakal mendapat status "DR" dalam bidang yang beliau kuasai sekarang, tapi itu pun mereka campurtangan.

Inikah contoh Kerajaan Islam yang PAS ingin tonjolkan pada rakyat Malaysia?

Agaknya mereka sedang bergembira bila mereka yang pernah "suku sembam" tolong PAS waktu PRU13 dulu, sedang ikat perut dan terpaksa mencari pendapatan lain untuk menyara keluarga dan anak-anak kecil?

Tidak berhati perut!

Syam Ghaz

~ Viralkan

Minta perjelasan Abg Nazri Deraman selaku bekas majikan beliau di TDC dan projek di Gua Musang juga ada kaitan dgn TDC yang kini jdi PMBK Development Sdn Bhd DAN juga YB Dato Mohd Amar dan YB Azami selaku Ahli Lembaga Pengarah sykt PMBKD. Tq

3 comments:

  1. Setakat statement longgar baik x payah. Baik kamu keluar statement menerus fitnah haji hadi. lagi banyak pahala kamu.

    ReplyDelete
  2. membangun bersama Islam.
    melingkup bersama pas.

    ReplyDelete
  3. Kini terserlah Lebai berakhlak jahiliah , manakala yg bukan Lebai berakhlak Islam.

    Lebai Pas kini berlagak jadi Tuhan manakala pengikutnya berlagak jadi Nabi.

    UMNO = PAS = FIRAUN = KARUN

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa