Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, January 2, 2010

Lain Yang Diambil, Lain Yang Dapat

Lima hari Streamyx mogok. Lima hari jugalah saya jadi bengang. Lepas buat aduan ke no. 100 pun tidak ada apa-apa tindakan. Tidak ada perubahan. Petang ini baru ok. Lepas ini tak tahu lagi apa akan jadi. Inilah satu contoh perkhidmatan cemerlang untuk Pelanggan dari TM.

Tengah malam 1 Jan. 2010, saya cuba ambil gambar Bulan Gerhana tetapi apa yang saya dapat adalah gambar di bawah.

Lembaga berbentuk Sotong Katak yang saya besarkan.

Gambar asal yang saya ambil

Orb yang besar di penjuru Kubur


Di belakang rumah seorang kawan

Entah menyerupai apa

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa