Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, August 30, 2013

Tua Nak Mampos Pun Masih Buat Kerja Kotor!

Bisnes dadah terbongkar
Oleh Muhaaamad Hafis Nawawi
Gombak: Tindakan licik seorang lelaki berusia 50-an menjalankan kegiatan mengedar dadah secara kecil-kecilan di rumahnya terbongkar selepas ditahan polis bersama-sama 10 penagih yang ketika itu sedang membeli dadah, semalam.
 
Serbuan dijalankan di kawasan perumahan Kampung Changkat Simpang 3, di sini dijalankan bermula kira-kira jam 7 pagi hingga 12 tengah hari selepas menerima maklumat orang awam terdapat kegiatan penjualan dan penagihan dadah di kawasan itu.
Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, sebaik mendapat maklumat, seorang pegawai dan 10 anggota melancarkan Operasi Khas Cantas (Op Cantas) bagi menjalankan serbuan.
Menurutnya, dalam operasi itu, polis berjaya menahan seorang lelaki yang menjadi pengedar dadah kecil-kecilan bersama 10 penagih di kediaman lelaki itu.
“Kami turut merampas tiga peket heroin dan dua tiub heroin seberat 5.6 gram dianggarkan bernilai RM250. Kita turut menjumpai pil eramin 5.
“Malah, seorang lelaki turut ditangkap di kawasan itu kerana dikehendaki bersabit kes bunuh di Wangsa Maju,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa