Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, March 17, 2014

MH370: Kalau Betul, Najib Memang Barikan Teka-Teki Mudah

Kalau benar MAS tidak subscribe satellite data bandwidth, maka Najib menguji kita dan dunia dengan teka-teki yang senang terjawab bagi yang tahu
Perkara ini pun aku rembat dari blog C++
Cuma bagi aku, aku bukannya arif......tapi percanggahan senang sangat dihidu
MH370 Update : New Clue That Puzzle Everyone
Dear All,

- Malaysia Airline didn't subscribe satellite data bandwidth for this 9M-MRO (MH370) SATCOM and it has been publicly known from the day one the incident happen.

- How come Malaysian Prime Minister (Najib Razak) tell the whole world that they has been collecting and analyzing raw satellite data from MH370 ill-fated plane which last data being captured at 8.11am on 8th March 2014.

- How come there has been a raw satellite data information even though no data uplink/downlink can be done without any subscription to the satellite data package.

-This data satellite uplink/downlink were using SATCOM and not VHF/UHF

Please don't think we are so dumb dear Prime Minister Najib.

Trully Your Friend.

#PrayForMH370

 - sumber  C++

2 comments:

  1. Tiba-tiba aku terfikir...

    Mungkinkah sedari dulu k'jaan sengaja tunjuk seolah-olah mereka bodoh supaya semua orang fikir mereka bodoh?

    Aku rasa setakat ni tak ada siapapun pernah terfikir sebegini...

    Amacam? Best tak spekulasi aku?

    Kih kih kih.

    ReplyDelete
  2. Is Najib telling the whole world that we are stealing information/data through illegal means? C'mon Najib. Everybody knows that kind of activities are rampant among your ministers but please don't involve Mas for god's sake.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa