Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, March 24, 2014

Kesian......Dia berjaya Memperbodohkan Diri Di Khalayak!

Penganalisis politik ker apa?
Yang aku nampak dia berminda togel yang tidak sepadan dengan gelarannya
Cuba memperbodohkan minda penonton tetapi dia sebenarnya menelanjangi diri sendiri!
Punya minda yang sama dengan Dr. MIM......

MACAM INI PUNYA PROFESOR PUN ADA DI NEGARA KITA
BN TETAP BERJAYA WALAUPUN TEWAS DI DUN KAJANG.... TV3 Buletin Utama.

Begitulah pandangan profesor kangkung ada PhD bergelar Datuk yang cuba nak tipu rakyat dan dirinya sendiri .. jenis ingat dia bergelar profesor yang ada PhD maka pandangannya akan di ratah dan ditelan bulat-bulat dan mentah-mentah oleh rakyat .. Jenis ingat rakyat ini semuanya memiliki daya pemikiran macam para perwakilan UMNO di PWTC setiap kali ada Perhimpunan Agung UMNO.

Alasan bangsat dia berikan ialah berjaya mengurangkan majoriti .. tetapi tidak sebut peratusan yang keluar undi sekitar 72% berbanding dengan 88% pada PRU 13 lalu .. Dia tidak cerita yang calon kesayangan UMNO dari MCA dapat kurang 1,385 undi berbanding PRU 13 lalu. .. Dia tidak beritahu yang sokongan warga Melayu kepada calon KEADILAN meningkat .. Dia tidak gebang yang pengundi muda menyokong.padu calon KEADILAN.

Oleh itu BN berjaya dari segi apa??... Berjaya membuktikan walaupun dikerah seluruh kekuatan terutamanya agensi-agensi kerajaan termasuk dana ditabur mencurah-curah tetapi masih gagal untuk menumpaskan Pakatan Rakyat dan BN tetap rebah.

Cakap berdegar-degar Muhyiddin Yassin yang sokongan rakyat Kajang melonjak naik mendadak mencanak ternyata pembohongan besar.

Janji nak jadikan Kajang sebagai anak angkat Putrajaya akhirnya BN terangkat.

Tidak perlu buat kenyataan semata-mata mau memujuk jiwa yang duka nestapa kecewa ... buat kenyataan bagi tutup malu yang BN kini dikawasan bandar dan separa bandar sudah tidak relevan dan laku.

Terima saja hakikat .. PRU 14 nanti Ins'y Allah riwayat UMNO/BN akan tamat.

7 comments:

  1. Bodohnya Profesor ni…Dato lagi..tapi tiada analisis yang berfakta…cakap macam budak sekolah rendah.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Prof Datuk Dr. ni tak lepas nak bertanding MT UMNO pun

    http://www.nst.com.my/latest/tun-faizal-zainul-fitri-not-eligible-to-contest-for-umno-supreme-council-seat-1.363830

    ReplyDelete
  3. Bakal nc univ. kat malaysia.itu pasal tahap kualiti univ negara makin bangang.dah cikgu besar bangang.naik bkn pasal kelayakan.naik sebab jilatan.adussss hinanya.....sape pernah interview bebudak U skrg utk kerja tau laaa cmana kualitinya.aper tak nyer.jaga budak U mcm bdk skolah menengah.suruh dgr angguk2 jer.nak berfikiran kritis sket dah kena gantung or buang.x caya tgok laaaa mamat prof kangkong tuh.x lama lagi dpt la projek habuannya.cuba tgok ustaz or ulamak n prof yg buat kenyataan tahap macai kangkung kat media cetak n elektronik.ade jer habuannya samada projek kat tv or jbtan krajaan.

    ReplyDelete
  4. Berjaya la...berjaya gunakan mahkamah utk intercept DSAI

    ReplyDelete
  5. Berjaya la...berjaya gunakan mahkamah utk intercept DSAI

    ReplyDelete
  6. Kalau dulu puak2 umno kata ulamak2 Pas berfikiran sempit sebab lilitan sarban; Sekarang yg jelasnya otak2 orang umno mengecut dan keeping ditekan oleh kopiah tinggi satu kaki. Itu sebab macai2 Dan professor kangkung longkang cakap merapu macam take pernah jejak kaki kat sekolah.

    ReplyDelete
  7. Ko jer lah yg pandai!!!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa