Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, March 13, 2012

Terkejut Kera Saya Bila Baca Article ini

Mutalib: Dr Mahathir terlibat secara secara personel dalam sindiket ini?

HASSNAR: Ya. Dr Mahathir terlibat langsung memberi restu kepada Datuk Megat Junid menjalankan projek haram tersebut dan memberi kuasa penuh kepada Megat Junid selaku Timbalan Menteri Dalam Negeri. Mahathir tidak boleh nafikan penglibatannya. Tanpa restu dia, projek ini tidak berjalan dan saya tidak merengkok dalam tahanan ISA selama 2 bulan dan kediaman terhad selama 2 tahun.
PETUALANG.....Mahathir dan Megat Junid (kiri) adalah pengkhianat kepada negara. Memandangkan Megat Junid sudah meninggal dunia, maka Hassnar mencadangkan agar Mahathir dihukum mati!

Saya cabar Mahathir tangkap saya dan hadapkan saya ke Mahkamah ketika dia berkuasa. Jika kerajaan sekarang mahukan bukti yang jelas dan selesaikan isu ini Mahathirlah yang perlu menjawab semua ini.

Bacalah sepenuhnya di sini

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa