Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, June 1, 2017

Ganti setan di bulan Ramadhankah?

Di bulan Ramadhan Syaitan dan Iblis dirantai

* YDP PAS Gombak lagi.......

Cukup bagus dan elok benar PAS kumpulkan manusia-manusia yang berotak begini di dalam partinya yang sekarang telah berubah arah dan haluan.

Kalau tuduhannya tak masuk dek akal, maka penuduhnya pula tidak berakal!

DAP cabar Salehhuddin tunjuk bukti atau mohon maaf
WARTAWAN SINAR HARIAN 1 JUN 2017
Shukri (tengah) bersama peguam, Farhan Haziq Mohamed (kanan), Setiausaha DAP Cawangan Taman Maya, Lim Yi Wei selepas membuat laporan polis, semalam.

PETALING JAYA - DAP mencabar Yang Dipertua Pas Gombak, Salehhuddin Nasir untuk mengemukakan bukti kukuh mengenai penganjuran parti arak dan onani seperti mana kenyataan yang dikeluarkan di akaun Facebook  miliknya baru-baru ini.

Setiausaha Organisasi Dapsy Subang, Shukri Mokhtar berkata, pemimpin Pas itu diberikan tempoh masa selama 48 jam untuk mengemukakan bukti atau membuat permohonan secara terbuka sebelum tindakan selanjutnya diambil.

“Hari ini kami membuat satu laporan  polis terhadap kenyataannya yang kami anggap amat keterlaluan. Kami kecewa dengan keadaan yang berlaku kerana Ramadan bermula dengan perbuatan fitnah.

“Sepatutnya di bulan penuh mulia ini beliau mengambil pendekatan untuk melakukan perkara yang lebih membawa kepada kebaikan,” katanya pada sidang media, semalam.

Kelmarin, Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mengingatkan ahlinya terutama pimpinan supaya mengawasi setiap tulisan mereka di laman sosial.

Menurutnya, ia sejajar dengan budaya politik matang dan sejahtera yang diamalkan parti itu.

Pada masa sama,  Shukri melihat tindakan Salehhuddin seolah-olah sedang mengapi-apilan perpaduan antara orang Islam dengan bukan Islam.

“Perkara seperti ini adalah sesuatu yang tidak matang malah tidak membawa kesejahteraan kepada negara.

“DAP sering menjadi mangsa fitnah, dan disebabkan itu beliau perlu mengemukakan bukti atau permohonan maaf,” ujarnya.

* Satu lagi sifat setan (dengki/dendam kesumat?): PAS ‘meluat’ tengok pemimpin DAP berbuka puasa dengan orang Islam

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa