Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 29, 2015

PAS dan UMNO: Ma'ah weh, ambo nok suka kuat!

Musuh utama PAS adalah UMNO/BN........

3 comments:

  1. PAS ini munafik tegar

    Apa apa pon , mulut air basi tak ke mana pon

    Ada MASYOOKKKKKKKK !!!!!

    ReplyDelete
  2. Abe

    Projek puak tok l3bai nak tipu ahli akar umbi PAS untuk kepentingan politik tok lebai PAS je. Bila ditanya depan2, mereka menafikan yang mereka bekerjasama dengan UMNO. Berbuih mulut, meleleh air lior berbohong dengan mengatakan UMNO adalah musuh PAS. Tapi tindakan nampak j3las kearah bekerjasama dengan UMNO.

    Serupalah dengan projek menipu ahli akar umbi dalam kes menggunakan hudud sebagai helah untuk m3nipu ahli akar umbi untuk menyokong puak UG dalam persaingan mereka dengan puak Mat Sabu merebut jawatan dalam pemilihan lepas. Ingat balik bagaimana mereka m3nggunakan ayat2 Al Quraan dan hadis-hadis Nabi dok canang siang malam bahawa hudud adalah hukum Allah yang xbol3h ditangguhkan. PAS dah tangguh puluhan tahun sehingga m3ny3babkan berlaku banjir besar di Kelantan di akhir tahun 2014.

    Bila dah menang, semua pejuang hudud yang lantang sebelum pemilihan semuanya terk3na penyakit bisu pasal nak buat hudud.

    B3gitu juga dalam soal untuk meluluskan usul DUPP untuk memutuskan hubungan dgn DAP yang bertujuan meruntuhkan PR untuk membol3hkan mereka meneruskan usaha untuk berUG dengan UMNO sejak lepas PRU 2008 lagi. Tengok bagaimana mereka menyerang DAP menggunakan isu DAP menolak hudud. Tertipu ahli PAS.Sekarang kita lihat puak lebai begitu rancak dan ghairah berbincang dgn UMNO untuk bekerjasama - SEMUA INI DIBUAT SECARA SULIT DAN SENYAP2 SUPAYA AHLI PAS AKAR UMBI TIDAK SEDAR. Seperti selama ini puak UG ini tidak berani bert3rus-terang tentang hasrat mereka mahu bekerjasama dengan UMNO kepada ahli PAS di akar umbi. 7 tahun mereka bergerak untuk mencapai agenda mereka. Selama itu mereka menafikan tetapi m3neruskan agenda mereka secara sulit.

    Kita tahu ahli PAS di akar umbi akan menentang mereka jika mereka menyatakan hasrat mereka mahu bekerjasama atau pun bergabung dengan UMNO. Sebab mereka xpernah memberi alasan akal maupun syarie, kita xtahu dimana ia boleh membantu perjuangan Islam dgn bekerjasama dgn UMNO, MELAINKAN UNTUK KEPENTUNGAN PERIBADI PUAK UG SAHAJA!....Allah dah tunjuk kepada kita apa jadi nasib RUUP bila Puak UG mahu membentangkannya dalam sidang pa4limen. Itu bukan hudud lagi...pun dah kena kencing dgn UMNO.

    JADI SELAMAT KENA TIPU HIDUP2LAH AHLI-AHLI PAS SEMUA DGN PROJEK T3RBARU PUAK TOK LEBAI UG INI......

    ReplyDelete


  3. Apa yang PAS dapat ?

    Eluk jugaklah PAS beri pada Asyraf tapi kena baiah ke tidak ?

    Pendekatan PAS pada Islam sangat keras pun, jadi mudah-mudahan selepas ini PAS agak rasional dan sesuaikan lah pendekatan Islam dengan cara Asyraf pulak.

    Kalau ada lagi kerusi yang nak di sedekah tolong bagi pada Kazim pulak.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa