Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 6, 2011

Bulan Puasa Pun Ada 'Orbs'

Tengah malam ini saya merayau-rayau di tempat yang berpotensi wujudnya entity asing. Saya ambil gambar secara rambang. Dan di bawah adalah hasilnya. Tujuan saya hanyalah saja ingin tahu di bulan Ramadhan ini entity ini wujud atau tidak.

Rupanya di bulan puasa pun 'Orbs' ini ada. Dan berada di mana-mana pada tempat terpencil dan sunyi.




3 comments:

  1. kat mane jumpe ni..ce cite sikit..heheh

    regards,
    hpmurah2u(jom tgk hanphone kat blog saya)

    ReplyDelete
  2. Pak Din..
    samalah kita....makhluk nie mmg ada tak kira bulan apa pun

    ReplyDelete
  3. makhluk per ek? X nampak pun

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa