Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 24, 2012

Apa Kata Kalau Hanyalah Cicak Mahu Dilihat Sebagai Buaya?

Bolehkah percaya hanya bersandarkan kata-katanya di FB?
Bagaimana kalau dia hanyalah seorang pemuda pengecut yang ingin menonjolkan dirinya supaya dikatakan berani dengan mengambil kelebihan dari peristiwa tersebut?

Takkanlah tak ada seorang pun pahlawan PKR yang iringi DSAI ke lokasi sehingga boleh diperlakukan begitu? Rasanya kalau kat sini dah bersepai gigi!.

Apa yang saya katakan hanya berdasarkan logik. Saya tidak ada di sana dan saya tidak tahu apa yang berlaku sebenarnya. Maafkan saya kalau saya tersilap persepsi.
Gambar kutip dari blog milosuam. Terima kasih

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa