Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, February 18, 2012

Hoi Orang Kelantan, Bapak Katak Nak Cari Kubang!

Ibrahim Ali: Saya akan bertanding dalam PRU13
Anggota Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali mengumumkan akan bertanding dalam pilihan raya umum ke-13 ini namun belum menetapkan kawasan yang akan ditandinginya.

Beliau berkata sama ada dirinya akan mewakili mana-mana parti, atau terus kekal sebagai calon bebas, juga akan ditentukan kemudian.

perkasa open house 290112 ibrahim ali speech"Mungkin juga akan bertanding di Pasir Mas (untuk mempertahankan kerusi) dan itu nanti akan diumumkan kemudian," katanya kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan masyarakat Cina di Pasir Mas malam tadi.

Dalam pilihan raya umum 2008, beliau memenangi kerusi Parlimen Pasir Mas sebagai calon bebas menggunakan tiket PAS setelah menewaskan calon BN, Datuk Ahmad Rosdi Mahmad dengan majoriti 8,991 undi.

Ibrahim yakin sokongan masyarakat terhadapnya tidak susut, terutama bukan Melayu, walaupun beliau kini menerajui Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) yang dilihat sesetengah pihak sebagai mewakili satu bangsa sahaja.

"Anda boleh lihat sokongan masyarakat Cina di sini dan saya rasa faktor sokongan ini juga antara faktor untuk saya bertanding," katanya.

- mk

1 comment:

  1. Nak umumkan kemudian tempat mana nak tanding?

    kah..kah..kah..

    Nak tunggu arahan dpd siapa?
    Kan kau tu Ketua PERKASAM. Nak umum tampat di mana nak tandingpun tak berani.???

    kah..kah..kah..

    Sbb kau parti bebas, maka Aku cadangkan kau guna lambang chop KATAK aja lagi bagus.

    kah..kah..kah..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa