Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, July 10, 2017

Berbahaya pada siapa? Rampas kuasa melalui pilihanraya......apa masalahnya?

Sokongan Tun M Kepada Anwar, DAP Politik Manipulasi Berbahaya
Diterbitkan: Ahad, 9 Julai 2017 4:57 PM
MELAKA: Tindakan bekas Perdana Mmenteri Tun Dr Mahathir Mohamad, yang membuat 'pusingan-U' dengan menyatakan sokongan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan DAP, adalah politik manipulasi yang berbahaya kepada rakyat dan negara ini.

Bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Mohd Ali Rustam berkata politik manipulasi dimainkan Dr Mahathir bertujuan untuk memanipulasi rakyat demi mencapai matlamat peribadi beliau.

"Ini amat tidak baik bagi sebuah negara yang menjunjung kedaulatan undang-undang seperti yang termaktub dalam Rukun Negara. Apa akan jadi kepada rakyat dan negara jika manipulasi Tun M diterima,” katanya kepada Bernama di sini, Ahad.

Dr Mahathir ketika lawatan beliau ke London baru-baru ini dilaporkan menyatakan sokongan kepada Anwar, bekas timbalan perdana menteri, sebagai perdana menteri sekiranya mendapat pengampunan diraja.

Namun Jumaat hari lepas, Dr Mahathir dilaporkan cuba menafikan beliau menyokong Anwar seperti dilapor akhbar tersebut.- Bernama

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa