Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, July 1, 2017

Sipondan bangang akan kena saman?

SATURDAY, JULY 01, 2017

KETUA PENERANGAN PAS BANGANG DAN TAK FAHAM UNDANG-UNDANG!! BELIAU BEROTAK UDANG!! SAYA AKAN SAMANNYA!!
Saya cabar ketua penerangan PAS iaitu nasrudin hasan tantawi untuk sebut secara jelas nama siapakah yang pergi buat laporan pada pihak penguatkuasa undang-undang di switzerland, united kingdom, peranchis, singapura, hong kong serta FBI!!

Tolong bagi tahu ketua penerangan PAS yang bangang ini agar jangan berkias-kias lagi dalam tuduhannya yang tidak berasas itu!!

Sekiranya mempunyai sikap bertanggungjawab; nasrudin hasan mesti sebut nama 'pelapor' secara jelas dan buktikan secara sahih orang yang pergi buat laporan di 5 negara-negara luar tersebut meminta kuasa asing campurtangan dalam urusan negara malaysia!!

Kalau ketua penerangan PAS yang bangang ini tidak berani sebut nama saya secara jelas serta terbuka sebagai pelapor di negara-negara luar tersebut maka saya ingin nyatakan nasrudin hasan seorang yang 'bacul!!'

Kalau takut nak sebut nama saya tolong jangan campurtangan dalam isu skandal 1mdb yang beliau, pemimpin-pemimpin serta parti PAS tidak tahu fakta hakikat kes skandal kewangan yang terbesar di dunia pada dekad ini.

Nasrudin hasan ini pada pada realitinya juga seorang yang cuba menegakkan benang yang basah!! 

Mungkin kerana takut disaman atau diambil tindakan undang-undang maka dia bercakap dengan bahasa kiasan saja.

Bila saya lawan najib tun razak, rosmah mansor, jho low, riza aziz serta keseluruhan ahli lembaga pengarah 1mdb; saya buat laporan pdrm serta sprm dan sebut nama-nama mereka secara jelas lagi terbuka !!

Setiap hari saya naik turun mahkamah untuk pertahankan diri serta prinsip perjuangan untuk menegakkan kebenaran bagi selamatkan malaysia.

Kalau ketua penerangan PAS yang bangang ini nak libatkan diri dalam kes skandal 1mdb; saya cabar dia sebut nama 'khairuddin abu hassan adalah pelapor yang kononnya pergi meronda-ronda di switzerland, peranchis, united kingdom dan amerika syarikat untuk buat laporan meminta negara-negara asing campurtangan dalam hal ehwal tanahair kita.'

Ketua penerangan PAS yang bangang lagi 'dungu' ini tak faham pentakrifan 'kesalahan jenayah pengubahan wang haram' di luar negara dengan campurtangan kuasa asing.

Bila masa saya pergi ke luar negara untuk meminta negara-negara asing campurtangan dalam hal ehwal dalaman tanahair kita?!

Apakah membuat laporan kepada pihak penguatkuasa undang-undang bagi menyiasat kesalahan jenayah serta sivil yang terbukti di luar negara itu membawa erti saya pengkhianat?!

Ataupun mereka sedang mencipta alasan untuk menangkap saya semula?!

Bolehkah nasrudin hasan seorang politikus yang telah tersimpang dari syariat agama serta aqidah perjuangannya membuktikan saya mengkhianati negara malaysia?!

Saya bukan macam pemimpin-pemimpin PAS yang fasiq!! Mereka memperalatkan agama untuk tujuan survival politik PAS!! 

Mereka telah terpesong dari aqidah agama islam yang melarang kita bersubahat dengan rasuah!!

Sebab itu saya selaku pemimpin akar umbi umno pada waktu itu terpaksa pikul tanggungjawab ini sebagai satu fardhu kifayah untuk lawan segala bentuk kemungkaran presiden parti saya sendiri!!

Ini adalah kerana saya terpaksa memikul amanah antara manusia dengan Allah swt serta manusia sesama manusia!!

Untuk menghadapi soalan serta hukuman Allah swt di padang mashyar kelak merupakan satu perkara yang amat menakutkan saya!!

Malangnya pada hari ini PAS boleh berdiri di sebelah umno dan BN serta menganggap isu kes skandal 1mdb sebagai isu nyamuk!!

Duit negara hilang rm28 bilion dan hutang tertunggak syarikat 1mdb (anak syarikat kementerian kewangan secara 100%) berjumlah rm50 bilion parti PAS kata ini isu nyamuk?!

Marilah keseluruhan rakyat malaysia berdoa agar Allah swt memberi petunjuk dan buka semula pintu hati 'dungu' pemimpin-pemimpin PAS yang haprak ini!! Amin!!

Pada hemat peribadi saya pemimpin-pemimpin PAS dah mula 'sewel' kerana kemungkinannya 'dedak haram' telah membantutkan dan memperbodohkan pemikiran waras mereka selama ini!!

Mungkin juga lilitan serban di kepala mereka terlalu berat dengan dosa-dosa kerana sedang bersubahat dengan kerajaan kleptokrasi yang sedang dipimpin oleh perdana menteri paling korup sehingga membuatkan ramai daripada tokoh pemimpin PAS termasuk presidennya menjadi bodoh!!

Najib tun razak dan rosmah mansor tidak berani memohon pencelahan dalam kes terbaru saman sivil DoJ!!9 Peguam negara pun hanya bercakap politik tetapi tak berani hantar nota bantahan secara rasmi pada DoJ!!

Cuba nasrudin hasan tantawi tanya najib tun razak serta apandi ali; kenapa begitu?! Tapi mereka hanya berani cakap politik kosong saja!!

Suruhlah kerajaan malaysia bertindak secara rasmi dalam isu saman sivil terbaru DoJ!!

Asas agama islam yang berteraskan pada al-quran serta as-sunnah cukup mudah iaitu agama islam melarang amalan rasuah!!

Kita lawan rasuah kini mereka pula bersekongkol serta bersubahat dengan amalan rasuah yang jijik itu!!

Pemimpin-pemimpin PAS ini ramai dah jadi bangang!! Mereka tak faham asas undang-undang!! Tapi malangnya mereka nak tunjuk pandai dan cuba mengupas isu-isu yang mereka sendiri tidak faham!!

Saya cabar nasrudin hasan untuk sebut nama saya secara terbuka sebagai pelapor kalau dia anak jantan!! Saya nak berjumpa dengan beliau dalam kamar mahkamah dan biarkan proses undang-undang membuktikan siapa yang benar serta siapa yang bersalah!!

Untuk pengetahuan ketua penerangan PAS yang bangang ini dalam kes tahanan dan perbicaraan di bawah akta SOSMA; saya sudah pun menang di mahkamah sesyen, mahkamah tinggi, mahkamah rayuan serta mahkamah persekutuan!! Di bawah pertuduhan jenayah Seksyen 124 L Kanun Keseksaan pun saya sudah menang di Mahkamah Sesyen pada 12.05.2017 !!

Apa maknanya bila saya telah menang di semua peringkat mahkamah?! Sebab itu saya kata ketua penerangan dan pemimpin-pemimpin PAS ini amat bangang!!

Akhirkata, saya menuntut nasrudin hasan tantawi membuat permohonan maaf secara terbuka di atas fitnahnya kepada saya!!

Beliau ada 4 hari mulai hari ini bagi merakamkan permohonan maaf tersebut kerana walaupun beliau tidak menyebut nama saya; sebagai fakta yang nyata semua orang di seluruh dunia tahu bahawa sayalah pelapornya!!

Seandainya ketua penerangan PAS yang bangang ini gagal berbuat demikian maka saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang keatasnya!!

Nawaitu saya membuat laporan pada pdrm, sprm serta penguatkuasa undang-undang di 5 negara luar adalah untuk meminta mereka menyiasat kes salahlaku penyelewengan dana kerajaan dan duit rakyat di bawah pengubahan wang haram melalui bank-bank dari amerika syarikat, switzerland serta singapura!!

Pada realitinya, saya nak selamatkan dana kerajaan serta duit rakyat dari diselewengkan oleh para pengkhianat bangsa, agama dan tanahair.

Natijah daripada perjuangan untuk menegakkan kebenaran ini saya telah hilang segala-galanya namun saya sama sekali tidak merasa gusar kerana Allah swt senantiasa bersama saya. Insya-Allah. Amin yarabbal alamin. 

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN 
Koordinator Deklarasi Rakyat 
30 Jun 2017

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn pada 12:00 pm

* Kalau diamati trek rekodnya 'di situ' tempat bersarangnya geng-geng bangang serta pengikut2nya!

2 comments:

  1. Ustaz PAS yg otak blue film. Kaki sex PAS kafir...

    Takburrr...

    ReplyDelete
  2. Tak baik kata bangang kepada orang yang memang bodoh bertingkek-tingkek!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa