Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, November 1, 2013

Najib Yang Syok Sendiri!

Nak kelentong CNN boleh lah.......
Bagi rakyat, sekarang majoriti dah berpelajaran dan dunia 'di hujung jari' ajer!

Published: Jumaat November 1, 2013 MYT 12:50:00 PM
Updated: Jumaat November 1, 2013 MYT 12:51:58 PM

'Rekod Saya Positif, Tiada Penipuan Dalam PRU' - Najib
PETALING JAYA: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan wujudnya penipuan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), Mei lalu dengan berkata, dakwaan Barisan Nasional (BN) membawa 40,000 warga Bangladesh ke Malaysia untuk mengundi adalah tidak benar.
"Secara keseluruhannya dakwaan itu tidak berasas sama sekali.
"Sebagai contoh, mereka mendakwa kami membawa 40,000 warga Bangladesh untuk mengundi pada pilihan raya umum yang lalu. Dan sejak PRU-13 mereka tidak boleh menyediakan bukti mengenainya," katanya dalam satu temubual bersama Christiane Amanpour dari CNN pada Jumaat.
Najib menegaskan beliau mempunyai rekod positif dan memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), iaitu penahanan tanpa bicara.
Katanya, beliau cuba untuk mencapai matlamat jangka panjangnya dan wawasan untuk negara tetapi dalam mencapai kestabilan, 'majoriti rakyat tidak harus dipinggirkan'.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa