Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, July 20, 2012

Aik.... Baru Takbir Dah Khusyuk?

Walau apa pun DS Najib pada lahiriahnya hari ini lebih banyak baiknya dari saya
Amat dukacita bagi saya malam ni saya tak dapat ke Masjid untuk solat tarawih kerana tidak sihat..... 
KHUSYUK… Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak (kiri) menunaikan solat tarawih sempena kedatangan bulan Ramadan yang diimamkan oleh Ustaz Ibrahim Hamzah di Masjid An Nur, Kampung Ketapang di sini, malam Jumaat. Esok umat Islam di negara ini akan memulakan puasa pada tahun ini sempena bulan Ramadan. - Foto BERNAMA 

2 comments:

  1. moga segera sembuh supaya dapat menjalani ibadah puasa dgn sempurna.. selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  2. a.samad jaafar

    Terima kasih di atas doa saudara. Saya juga mendoakan saudara mendapat keberkatan ibadah di ramadhan ini.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa