Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, July 24, 2012

Tak Tau Nak Kata Apa. Bodoh Ke Bengong?

Itulah bahananya bila terlalu ghairah nak perbodohkan orang!

Gambar Skandal Ketua Pemuda PAS terbongkar!

TUESDAY, JULY 24, 2012
Gila kaw. Ustaz pun ada skandal beb. Skandal neh pada awal nya dibongkarkan oleh salah seorang geng ILMU = Ulama muda UMNO. Baca pendedahan dia kat bawah neh geng ;



Dan pendedahan ILMU bukan datang dengan tuduhan rambang jek bhai. Siap dengan bukti lagi. Lue ada? Mana ada kan. Neh bukti yang dimaksudkan oleh ILMU. Korang tengok lah sendiri beb ;

Hishh

Ustazzzzzzzzzz.. apo nak jadi neh ustaz. Camne arh boleh tersalah hentam sampai terhentam geng sendiri.

Read more: at amenoworld

5 comments:

  1. petuihh ler umno...July 24, 2012 at 11:15 PM

    kalu dah namanya umno tak kira lah ustaz ker tepung kastard ker memang bastard...kehhh...kehhh...

    ReplyDelete
  2. ostad cari makan ! rejeki dari sekutu apco bukan dari ALLAH bagi pemfitnah & pembodek umno-apco ni !

    ReplyDelete
  3. wakakkaka.. ingat pencacai jer jaja fitnah.. ostad bn pon samaaa???? kalau dah nama ostad umno... sendiri mau ingat larrr.. wakakkaka.. wal punah wal ranah...bukan al sunnah wal jamaah.. wkakkaka

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah...

    Ostad umno ni dah tak ada kerja ke???

    Yang gi meludah ke langit tu apasal???

    Baik tepuk air dalam dulang, ada la eloknya sikit dari meludah ke muka sendiri.

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  5. wakaka tak silap aku ostad ni lah yg kondem cara ustaz azhar idrus berdakwah..la;o aku jumpa ostad ni memang aku terajang mulut dia....http://www.youtube.com/watch?v=nxon1r687k8

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa