Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, March 31, 2015

Adakah MP BN undi hudud?: Ini kata Sharir

MP BN undi hudud ikut suara hati
31 Mac 2015

5 comments:

  1. Shahrir Samad ini pandai

    Mana mungkin Pencuri akan setuju di hukum hukumsn curi dari Hudud

    PAS mungkin bodoh tetspi orang orang UMNO bukan sama tsraf PAS

    Tu sebab PAS kena kencing siang malam dengan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuma umno kena sediakan jawapanlah bila berhadapan dengan Allah nanti. Tak lama pun. Org umno bukan boleh hidup seribu tahun....

      Delete
  2. Satu lagi perangkap.........kenapa PR kena nyata pendirian dulu beb. Nik amar kata hanya umno yg akan bagi majoriti mudah. Pokok Pas akan jadi bangla PR14!

    ReplyDelete
  3. Tidak diragukan lagi bahawa sesungguhnya Allah mengetahui apa yang mereka rahasiakan dan apa yang mereka lahirkan. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang sombong.

    menyombong dengan hukum Allah buruk padahnya.sokong hukum Allah dijalankan sebagai seorang hamba yang taat bukan khianat

    memang puak yang dikenali begitu

    ReplyDelete
  4. Jika RUU hudud yg hendak dibentangkan itu bukan hudud yg sebenar yakni berbeza dgn spt mana yg dinyatakan dlm alQuran secara spesifik, tiada keraguan kenapa ia tidak boleh ditolak walaupun oleh orang islam sendiri.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa