Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 28, 2015

Lagi seruan bergabung......kununnya demi kepentingan Melayu

Aku tanak komen......biarlah Pemimpin PAS tentukan
Bagi Ahli, mereka tadak masalah.......mereka semua 'wala'.......yang menentang tu semuanya dituduh sekular dan anjing DAP!

Tengoklah lepas Muktamar nanti.......sekarang mereka tak boleh buat apa-apa kerana terikat dengan keputusan Muktamar.....terpaksa duduk dalam PR juga walau terpaksa rela

Sudah tiba masa Umno-Pas gabung

4 comments:

  1. Aku memang berharap sgtlah PAD + UMNO ni bergabung bior padan muka2 ustaz dan ulama2 dlm PAS bakal kena buli dgn UMNO.

    ReplyDelete
  2. Saya pulak lebih suka supaya ahli-ahli PAS yang teringin nak bergabung dengan UMNO itu terus saja masuk UMNO bagi memperkuatkan parti ketuanan Melayu itu dan seterusnya memperkukuhkan ummah.

    Biarlah ahli-ahli yang berdegil tidak mahu bersatubuh, maksud saya bergabung dengan UMNO tinggal terkonteng-konteng tanpa sokongan meneruskan perjuangan PAS mengikut alandasan yang mereka pilih samada bersama PR atau bersendirian.

    ReplyDelete
  3. Kalau filem Tiga Abdul... memang ada yang kena jual jadi khadam.

    ReplyDelete
  4. Kenapa mangkuk itu tidak menyarankan UMNO yg sepatutnya berkerjasama dgn PAS? Sepatutnya UMNO keluar BN dan berkerjasama dgn PAS, barulah ada umphh! UMNO buat apa berkerjasama dgn MCA, MIC, IPP dan parti komponen dari Sabah dan Sarawak tu? Bersatulah hanya UMNO dan PAS sahaja, tanpa ada parti-parti lain. Jia dibuat begitu, tentu pimpinan PAS akan bersetuju.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa