Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, February 17, 2010

Tentera Kuffar Di Iringi Entity Asing?

Di dalam 'Operation Moshtarak'

Rupanya tentera Kuffar bukan saja dibantu oleh para Munafiqeen bahkan diringi juga oleh Entity Asing untuk memerangi Tentera Taliban!. Saya yakin bukanya entity putih.

Lihat di langit (atas kepala Askar Asing)
di dalam gambar di bawah.


Rupa entity asing dari dekat

Ini yang saya besarkan

10 comments:

  1. asalmualikum ayahnda

    hanya keteguhan iman yang kuat kepada Allah s.w.t yang menjamin kesempurnaan semua pekara

    Agaknya sebab itu dalam perang salib .Salehhuddin al ayubi ( betulkan ejaan jika salah } suruh para tenteranya bersembahyang dan membaca alquran pada waktu malam sebelum berperang, agar dapat kekuatan iman dan keyakinan kepada Allah

    ReplyDelete
  2. Yang iring tentera penceroboh USA & sekutu tentunya tentera ghaib, ni wali syaitan kot....kalo tentera (ghaib) Allah haruslah ia wali Allah = entiti putih mungkin... God-damn USA goverment.

    ReplyDelete
  3. Biasalah dalam alam Jin juga ada yang Islam dan ada yang kafir. Mereka juga berpihak sebagaimana manusia.

    ReplyDelete
  4. Wa alaikumussalam anakanda b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

    Memang dalam perang salib, Salehuddin al ayyubi hanya memilih tentera yang padat dan istiqamah dengan amalan pada waktu siang dan malam. Bermakna tentera-tentera ini rapat dengan Allah dan teguh tauhidnya.

    Orang-orang begini segala Iblis dan Syaitan takut untuk rapat. Jadi bantuan ghaib ini tidak ada di sebelah Kafir tetapi ada di sebelah Mujahiddin dengan bantuan Malaikat dan Wali.

    Itulah rahsia kejayaan Salahuddin.

    ReplyDelete
  5. baginda®

    Ada bermacam-macam bentuk sebenarnya.

    ReplyDelete
  6. Hanz_Azdi

    Yang Uncle pasti begitulah.

    ReplyDelete
  7. Mak Su

    Saya yakin begitu. Tugas Syaitan adalah menyesatkan Adam dan menghuru harakan hidup kita.

    ReplyDelete
  8. Nana Tanjung

    Yang saya faham pun macam tu juga.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa