Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, February 22, 2010

Yang Melegakan Muhyiddin

Oleh Tulang Besi dari sumber Perisik Rakyat. Apa kata Ahmad Husni Hanadzlah dalam versi Inggeris di sini

Akhirnya terdedah juga. pelaburan ke Malaysia semakin menguncup angkara kes Liwat II Anwar Ibrahim. Tindakan MP2 Australia itu cuma sebahagian kecil sahaja dari impak keseluruhan kes Liwat II terhadap negara Malaysia.

Ahmad Husni Hanadzlah mengeluarkan kenyataan mengakui pelaburan ke Malaysia terjejas lantaran kes Liwat II Anwar Ibrahim. Beliau pula mengambil keputusan untuk menyalahkan pembangkang di atas fenomena ini.

Biasalah, siapa nak mengaku salah sendiri. Yang penting nafsu serakah sendiri mesti dipertahankan. Hakikatnya, hanya orang gila sahaja yang akan mahu melabur di Malaysia berdasarkan kes Liwat II ini.

Kes ini membuktikan bahawa sistem kehakiman di Malaysia adalah sistem yang rosak dan setaraf dengan negara-negara ketiga di Afrika. Cuba kita lihat Afrika, berapa banyak pelabur asing yang mahu melabur di sana?

Salah siapakah yang menyebabkan sistem kehakiman kita jatuh ke tahap setara dengan negara seperti Zimbabwe? Salah Anwar kah, pembangkang kah atau salah UMNO kah? Minta Ahmad Husni Hanadzlah memberi jawapan yang jitu.

Kalau takda angin masakan pokok bergoyang. Kalau nak penjarakan Anwar pun, carilah modal lain. Ni guna modal sama yang telah ditolak orang Melayu Islam masa PRU 1999 dahulu. Sekarang ni, bukan setakat Melayu Islam menolak, Cina dan India pun tolak sama. Saya pun tak paham kenapa UMNO bodoh sangat?

Sudahlah idea pun idea bodoh, guna pulak Saiful yang tak cerdik. Pergi buat laporan kesihatan di dua hospital dan kedua-dua hospital mengesahkan Saiful tidak pernah diliwat. Di Kuala Lumpur ni, mana ada doktor yang sokong UMNO (kecuali Dr Novadri je)? Tak sampai 2 jam buat laporan kesihatan, laporan tu dah sampai Segambut. Hahahahaha

Sapa dalam dunia yang waras nak percaya liwat berlaku tanpa penetrasi? Hanya orang gila dan sewel sahaja yang mempercayai liwat tanpa penetrasi. Orang yang waras dan sehat akal mereka tak mampu untuk mempercayai cerita bodoh ni. Hasilnya, hanya orang-orang UMNO sahaja yang percaya cerita dongeng ni.

Maka, bukan setakat orang Malaysia tak percaya, satu dunia tak percaya. Hanya spesis penyokong UMNO sahaja dalam dunia ini yang percaya cerita liwat tanpa penetrasi ini. Hahahaha

Oleh kerana itulah kita nampak hikmah hukuman Qazaf dalam Islam. Bukan sahaja ia melindungi mangsa fitnah, ia juga melindungi “kewarasan” rakyat umum supaya mereka terlindung dari mempercayai khabar-khabar yang bodoh lagi sewel seperti ini.

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa