Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 4, 2012

Betulkah Uncleseekers Telah Ditangkap?

Aku menerima berita dari keluarga terapat baru kejap tadi yang blogger UNCLESEEKERS telah ditahan pihak polis di Balai Polis Senawang,Seremban lebihkurang jam 10:30 malamtadi.Setakat ini itu saja yang diberitahu kepada aku dan tiada ulasan lanjut. - Sumber



4 comments:

  1. Semoga Allah SWT melindungi dia, jika dia di pihak yang benar. Ingat pada Allah dan terus berselawat keatas junjungan besar Rasulullah SAW, wahai pemuda bani Al- Attas.

    ReplyDelete
  2. semoga beliau dibawah lindungan Allah. amin.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa