Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, January 24, 2013

Inilah Sebahagian Dari Wajah Islam Mahathir

Kau orang komenlah sendiri
Aku malas nak komen
 
 
Pemuja Mahathir tu renung-renungkanlah dengan hati nurani
bukan dengan nafsu yang taksub

5 comments:

  1. I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this web page is really
    nice.
    Feel free to surf my webpage - virtual options trading

    ReplyDelete
  2. Amanat Bapak Syaitan. Jahil atau memang ingin menentang Allah? Nauzubillah.Apa kesudahan mangkuk ni di penghujung hayatnya nanti.Adakah sama dengan Firaun dan Kemal Arturtuk?

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan mountdweller.

    Tak boleh nak ulas kefahaman islam Mahathir nih sebab tak tak tahu beliau belajar agama kat mana?..yang tahu beliau belajar perubatan kat Singapura dan lagi satu tak tahu asal usul nenek kepada nenek moyang datang dari mana ekkk?....

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya anda yang taksub, tidak dapat mengimbangi pendapat orang lain dengan pendapat anda. Anda haruslah mengemukan fakta dan nas membuktikan apa yang dikatan oleh Tun M itu tidak benar dan dalam konteks apa dibuat kenyataan2 tersebut. Ini tidak: hanya menyiarkan petikan2 kenyataan2 Tun M dan meminta pemuja2nya membuat penilaian.

    Apa pendapat anda? Tun M munafik atau terus kafir hasil kenyataan2 yang dibuatnya itu? Kita buat kita tanggunglah, bukan?

    ReplyDelete
  5. Macam biasalah, latar belakang Tun bukan seorang yang pakar dalam Islam berbanding dengan Tuan Haji Awang di mana amanatnya adalah yang TERBAIK!! Maklumlah, mereka adalah satu-satunya golongan yang akan ke syurga di antara 73 golongan.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa