Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 16, 2013

Mimpi Jemaah Menteri Bawa Berita Baik Untuk Wartawan

Agak-Agak Liputan Apa Lagi Wartawan Boleh Buat?
Kabinet benarkan media asing buat liputan Ops Daulat

Bagan Datoh: Jemaah Menteri dalam mesyuarat Kabinet Rabu lalu membenarkan media asing terutama dari Filipina membuat liputan mengenai Operasi Daulat, kes pencerobohan pengganas di Lahad Datu. 

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata wakil media asing akan dibawa ke kawasan operasi kerana terdapat tuduhan kononnya polis dan tentera melakukan kezaliman dengan mengenepikan hak asasi manusia kepada pencerobo militan Sulu. 


Beliau berkata demikian selepas menyampaikan sumbangan komputer dan beg sekolah kepada murid di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina dan Tamil serta Sekolah Kebangsaan Di Wisma UMNO, di sini hari ini.

1 comment:

  1. Mesyuarat kabinet apa lagi mandat jawatan menteri telah luput macam mana boleh keluar arahan bolehkah kerajaan PR buat keputusan dalam mesyuarat exco pula tak haramkah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa