Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, March 8, 2013

Pengganas Sulu: Bukan Manusia Dan Muslimkah Mereka?

Hishamuddin kata mereka bukan Pengganas bukan juga Militan!
ENAM anggota polis yang terbunuh di Kampung Simunul di Semporna pada 2 Mac lalu, ditemui dalam keadaan diperlakukan dengan kejam, kata polis dalam Facebook lewat malam tadi.

"Mayat anggota polis yang terkorban itu ditemui dalam keadaan diperlakukan dengan kejam oleh penceroboh bersenjata tersebut," tambahnya.

Polis menamakan enam anggota yang terkorban sebagai Supt Ibrahim Lebar, ASP Michael padel, Sarjan Baharin Hamit, Sarjan Abdul Aziz Sarikon, Koperal Salam Togiran dan Lans Korporal Mohd Azrul Tukiran.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar sebelum ini enggan mengesahkan laporan bahawa ada mangsa dipenggal dan juga mata mereka dikorek keluar. - sumber

4 comments:

  1. Org2 tausug@suluk ini tiada dlm kamus hidup mereka perkataan salah, sebab itu mereka melakukan hampir semua jenis jenayah dan buktinya apa yg anda tulis dlm blog ini. Kami org2 sabah cukup kenal mereka spt mana kami mengenal anak2 mereka.

    ReplyDelete
  2. setuju,ada etnik kaum ini kalau bercakap bab ugama mengalahkan ustaz kelulusan al azhar dari mesir tapi selepas itu mereka lah yang paling kuat berjudi,seperti sabong ayam,poker,ketam-ketam,manakala sebahagian perampuan mereka paling kuat menjual diri.

    ReplyDelete
  3. #Pembetulan, anak2 kami.

    ReplyDelete
  4. Pe cite tetiba bole caya dgn polis nih? Pe cite juga kes bunuh imam di Sampoerna?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa