Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 25, 2017

"Sama ada Hadi mahu menyelamatkan Malaysia atau Najib, biarlah beliau yang putuskan"

PAS-DAP Berdamai Di Tangan Hadi - Kit Siang
Diterbitkan: Jumaat, 24 Mac 2017 7:03 PM
Oleh: SHARANPAL SINGH RANDHAWA
Lim Kit Siang

ALOR SETAR: Wujud harapan untuk menyaksikan perdamaian antara DAP dan PAS, tetapi keputusan tersebut bergantung kepada parti Islam itu, kata Lim Kit Siang.

Penasihat DAP itu berkata, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang perlu memutuskan sama ada partinya sedia bekerjasama dengan gabungan Pakatan Harapan.

"Sama ada beliau (Abdul Hadi) mahu menyelamatkan Malaysia atau menyelamatkan Najib, biarlah beliau yang putuskan," katanya pada sidang media di sini, Jumaat.

Pada Khamis, Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, adalah lebih baik sekiranya PKR dan PAS bekerjasama untuk mengalahkan Barisan Nasional (BN).

* Satu harapan yang sukar dipenuhi setelah PAS terlanjur bertegas dengan pendirian kerasnya. Lagi pun satu perkara yang penting, adakah PAS boleh dipercayai bila dilihat trekr ekodnya pasca Muktamar yang membawa penyingkiran golongan profesional dari pimpinan parti itu?

2 comments:

  1. Pas dah bedal 90 juta duit najib mcm mana nak pusing balik

    ReplyDelete
  2. Enter your comment...kukuhkan pakatan Harapan dulu,biarkan Pas dengan pendirianya yang plip plop..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa