Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, January 10, 2013

Nilailah Yang Mana Mentah Yang Mana Masak

Aku tak nak komen sebab bukan bidang aku
Tapi bila ada otak di tempatnya dan ada mata yang tak buta
Nilailah sendiri
 
Ini pulak kata-kata Hadi 
Dia tonyoh cili, sape kena pedaslah dia!

“Saya akan mati, mufti-mufti juga akan mati, Perdana Menteri mati, saya mati…kita mengadap Tuhan. Tuhan yang akan menentukan betul atau pun salah. Jika tidak atas dunia ini..akhiratlah. Kita bertemu dengan Tuhan jika atas dunia tak mahu bertemu.”


No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa