Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, January 13, 2013

Sayangnya Aku Tak Sempat Belajar Mengira Dengan Rais!

HKR  - KL112
Oleh kerana aku tak dapat sertai sama
Aku abadikannya di dalam blog ini
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ihsan dari Kedah La

2 comments:

  1. Salam Tuan Moutdweller.

    Tak boleh nak kiralah Abe Deen!...
    cuma 11 orang je ada dalam stadium, yang berwarna penuh stadium carpet Deepak kot.

    ReplyDelete
  2. Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger,
    and I was wondering your situation; we have developed some nice practices and we
    are looking to swap techniques with other folks, be sure to
    shoot me an email if interested.
    http://www.rwandahealing.org/forums/topic/great-tutor-singaporesing-in-the-united-kingdom/
    http://cowboybullshoot.com/forums/topic/ensuring-you-get-a-web-based-singapore-tuition-tutor/

    Also visit my blog ... badminton 78
    Also see my website :: basket ball coaching centre in goa

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa