Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, January 7, 2017

Nasib kaulah Anina.......kita tengiok siapa pula yang memenuhi jangkaan?

Sebenarnya apa yang Mahathir kata tu betul
Takkanlah Bersatu belum baligh dan lingkup?

Muhyiddin: Anina tak penuhi jangkaan jadi ketua Srikandi
Zikri Kamarulzaman      Hari ini, 9:43 malam
Pengasas Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Anina Saadudin tidak dipilih sebagai ketua Srikandi (wanita) parti itu kerana prestasinya yang tidak memenuhi jangkaan, kata presidennya Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Apa yang berlaku ialah Anina tidak memenuhi sasaran yang kita harapkan, jadi keputusan itu adalah bahawa dia tidak akan dilantik sebagai Ketua Srikandi," kata Muhyiddin pada sidang akhbar di Shah Alam.

Anina bulan lalu mendakwa dia dilucutkan jawatan sebagai Ketua Wanita BERSATU dan percaya ia mungkin disebabkan dakwaan skandal seks terhadapnya.

Muhyiddin bagaimanapun berkata ia adalah perkara peribadi dan menegaskan bahawa Anina merupakan ahli pengasas penting yang masih dalam majlis tertinggi parti.

Beliau berharap Anina akan terus kekal dengan BERSATU.

Pengerusi BERSATU Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Anina tidak sepatutnya kecewa dengan parti itu hanya kerana perkara kecil.

"Saya sendiri sudah biasa ditendang keluar daripada parti-parti politik, tetapi akhirnya saya menjadi Perdana Menteri.

"Jangan tinggalkan perjuangan parti hanya kerana kita kecewa," kata Mahathir.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa