Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Tuesday, January 24, 2017

Aku ingat bila pegang jawatan Pesuruhjaya Negeri ni cerdik!

*Ada pulak disuruh kerjasama dengan rakan serumah yang dah pun punya sefahaman!
Ginilah......kalau dah tak ada hujah dan modal nak cakap, baik diam baru tak nampak bodoh sampai ke pungkoq

Amanah tolak cadangan kerjasama dengan DAP
ATIRAH HASLI - 23 JANUARI 2017
Khalid Abdul Samad

SHAH ALAM - Tidak perlu untuk Pas mencadangkan Parti Amanah Negara (Amanah) untuk bekerjasama hanya dengan DAP.

Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Abdul Samad berkata, Amanah tidak mempunyai masalah untuk kerjasama dengan mana-mana parti pembangkang yang lain.

"Amanah tiada masalah sama ada mahu kerjasama dengan DAP, PKR, atau Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

"Kenapa pula hanya dikhususkan hanya DAP? Padahal, Pas lah yang bermasalah dengan PKR, Bersatu dan DAP," katanya kepada Sinar Online, hari ini.

Khalid dalam masa sama turut membidas Pas dengan mengatakan Pas hanya tahu menuntut  pihak lain mengikut rentaknya, bagaimanapun tidak pandai mencari jalan untuk bermuafakat.

"Pas tidak diterima oleh mana-mana pemimpin. Pas yang tidak pandai berpakat, nak beri nasihat pada Amanah bab berpakat?" soalnya sinis.

Amanah dicadang supaya membentuk gabungan kerjasama atau pakatan politik dengan DAP.

Ini kerana menurut Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad , kedua parti itu lebih rapat dan mesra dalam fahaman politik masing-masing.

4 comments:

  1. Diorang dah bergabung dah pun..PAN tu sayap melayu parti DAP...bila combine PAN +DAP...jadi PANDAP (binatang pendek tu la).....!

    ReplyDelete
  2. Dah refer dgn abg lim belum ni

    ReplyDelete
  3. Dua ekoq PIGS meroyan

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa