Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, January 24, 2017

Ketua perigi buta kena hantuk kepala........

*Memang patut pun sidungu digoncang kepala sekali sekala supaya saraf otak tu berhubung!

Aaa........isu RM90 juta tu dah ke saman SR atau belum?

Tuesday, 24 January 2017

HADI AWANG KENA SETEPEK DENGAN AZMIN!!

Menteri Besar Selangor, Azmin Ali selalunya mengambil sikap berhemah dan lemah lembut dalam memberi reaksi terhadap apa jua kenyataan pemimpin-pemimpin Pas, apatah lagi jika berkaitan kerjasama dengan parti Islam itu.

Tetapi, kali ini Azmin nampaknya lebih bertegas dan berterus-terang dalam mengulas kenyataan Hadi Awang yang mahukan sesiapa mesti mengikut cara Pas kiranya ingin bekerjasama dengan mereka.
Hadi dilaporkan memberi syarat demikian kerana berpendapat Pas lebih lama bertapak di negara ini serta telah melalui pelbagai pengalaman jatuh bangun berbanding parti-parti lain.

Seperti senada dengan kenyataan Tun Mahathir Mohamad beberapa hari lalu yang menyatakan tempoh rundingan dengan Pas sudah berakhir, Timbalan Presiden PKR itu menyifatkan adalah tidak demokratik jika diletakkan syarat mesti mengikut cara Pas kepada mana-mana pihak yang ingin bekerjasama dengan parti itu.
Kalau paksa kamu kena ikut cara aku, rentak aku, itu bukan demokrasi, tetapi kuku besi, kata Azmin lagi.

Kehkehkeh...kan dan kena setepek!!

Bagaimana parti yang mengaku memperjuangkan Islam tetapi mengamalkan ciri-ciri kuku besi?

Esok pula difahamkan Bersatu akan mengadakan mesyuarat Majlis Tertingginya dan antara agenda yang dijangka diputuskan ialah mengenai hubungan muktamad parti itu dengan Pas.

Mungkinkah Pas akan kena setepek lagi? (SH 24/01/2017)

Posted by Shahbudin Husin at 14:16

Pautan:  KENAPA HADI AWANG SUSAH SANGAT NAK BERI JAWAPAN?

1 comment:

  1. Bila nak saman SR? Nak ikut perangai najib ka? Takkang parti islang berketuakang ulama taraf dunia pung makang duit harang

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa