Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, June 25, 2012

Bodoh Punya Auta

Menurut kata barua Umno ni "Saya dah berusaha dapatkan ruang itu, baik kita gunakan peluang ini terlebih dahulu sebelum mengeluarkan komen-komen yang negatif... kita cuba dahulu kalau betul seperti yang dikatakan oleh pihak tersebut bolehlah buat komen... sekiranya menifesto yang disiarkan oleh mereka diputarbelitkan oleh pihak penyiar parti tersebut boleh membuat atau mengeluarkan kenyataan negatif... Saya melihat perkembangan ini adalah baik jika kesemua parti politik diberi peluang menyiarkan manifesto mereka untuk tatapan rakyat".
Baca N3 ini sepenuhnya di sini


Tukang lutu kata: Baca kata-kata nih! "sekiranya menifesto yang disiarkan oleh mereka diputarbelitkan oleh pihak penyiar parti tersebut boleh membuat atau mengeluarkan kenyataan negatif... "

Bodoh punya worang. Kalau dah disiar dan diputarbelitkan/edit, maknanya nasi dah jadi bubur. Satu malaysia dah tengok dan dengar!
Bagaimana untuk perbetulkan balik, adakah rakyat akan percaya dan peluang untuk memperbetulkan itu diberikan oleh pihak penyiar?

2 comments:

  1. Kah kah kah...

    Alang2 dah rakam, baik hantar FINAS untuk buat tapisan.

    Dah macam BABI je aku tengok spr nih.

    Kah kah kah...

    Masa Spain lawan Perancis, pengadil dari Portugal.

    Masa PRU13 nanti, PR lawan bn, pengadil ahli umno.

    Elok la tuuu...

    Macam PUNDEK!!!

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  2. Jahanam negara ni dapat orang bengong macam ni

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa