Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, June 14, 2012

Ibubapa Berhati-Hatilah Meninggalkan Anak Di Pusat Asuhan

 13 Jun, 2012 23:52 PM
Wartawan Bernama Buat Laporan Polis Berhubung Kematian Anak Di Pusat Asuhan

KUALA LUMPUR, 13 Jun (Bernama) -- Ali Imran Mohd Noordin, wartawan Meja Rencana Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) membuat laporan polis di Hospital Serdang Rabu berikutan kematian anak lelakinya yang berusia enam bulan di sebuah pusat asuhan di Jenderam Hulu, Bandar Baru Salak Tinggi.

Ali Imran, 30, berkata anaknya, Aryaan Hafizh, disahkan meninggal dunia pada 5.50 petang tadi di Hospital Serdang.

Beliau berkata sebelum itu, pekerja pusat asuhan berkenaan membawa anaknya ke klinik berdekatan setelah mendapati bayi tersebut lemah.

"Saya diberitahu mengenai perkara itu ketika di pejabat. Selepas tiba di klinik, saya bergegas membawa anak saya ke Hospital Serdang tetapi Aryaan disahkan meninggal dunia sejurus tiba di hospital.

"Setakat ini, punca kematian belum dikenal pasti, dan bedah siasat akan dijalankan Khamis di Hospital Serdang," katanya ketika dihubungi.

Ali Imran berkata beliau dan isteri, Norlaili Lott, 33, berharap polis dapat menjalankan siasatan berhubung kematian anaknya itu.
-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa