Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, April 23, 2012

Hah..Mana Itu Keling Mulut Besar UMNO P.Pinang?


NAJIB    bersama ahli NGO menyanyikan lagu 1Malaysia selepas menghadiri dua perjumpaan tertutup dengan NGO yang mewakili masyarakat India dan Cina di USM,  Georgetown, semalam.
NAJIB bersama ahli NGO menyanyikan lagu 1Malaysia selepas menghadiri dua perjumpaan tertutup dengan NGO yang mewakili masyarakat India dan Cina di USM, Georgetown, semalam.

Chang Yeow pengerusi baru BN Pulau Pinang
Oleh Mohd Zin Ali
2012/04/23

NIBONG TEBAL: Setiausaha Agung GERAKAN, Teng Chang Yeow diumumkan sebagai Pengerusi Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang bagi menggantikan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon berkuat kuasa serta-merta. 

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berkata pelantikan bekas EXCO negeri yang juga bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Komtar itu adalah pembaharuan BN Pulau Pinang untuk memenangi pilihan raya umum akan datang.
“Saya mengucapkan terima kasih kepada Pengerusi GERAKAN negeri, Datuk Dr Teng Hock Nan kerana memahami bahawa inilah realiti politik, walaupun beliau sendiri sudah banyak memberi sumbangan dan tenaga kepada parti selama ini,” katanya berucap pada majlis perjumpaan dengan jentera pilihan raya dan pelancaran 345 Pusat Daerah Mengundi (PDM) di Bukit Jawi Golf Resort di sini, semalam.
Bagaimanapun, kata Najib, strategi pembaharuan yang dilakukan BN itu memerlukan kerjasama dan muafakat semua pihak serta boleh bekerja sebagai satu pasukan. 

Beliau berkata, apabila sesuatu keputusan diputuskan pucuk pimpinan, sewajarnya pemimpin taat kepada keputusan yang dibuat serta tidak meletakkan kepentingan diri lebih daripada kepentingan parti dan penyokong. 

“Jangan bila tidak terpilih nanti merajuk, tutup bilik gerakan, tidak mahu kerja dan yang lebih buruk lagi sabotaj parti... itu tidak wajar dilakukan. 

“Pembaharuan ini menampilkan iltizam BN untuk berjaya dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) akan datang, kita akan bekerja kuat dan penuh bijaksana untuk pulihkan maruah dan martabat BN,” katanya. 
Sementara itu, Chang Yeow berjanji mencari kaedah terbaik memenangi semula keyakinan penduduk negeri ini terhadap parti itu.

3 comments:

  1. Koling mulut bosar frust menonggeng hahaha lagi pun koling tu tak kesah sobab teng chang tu melayu! Hahaha

    ReplyDelete
  2. Itu keling tengah juai nasi kandaq.

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. PM xjumpa pun NGO MAMAK!!!! punya putar, punya putar terlopong jugak MAMAK nih....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa