Tuesday, December 18, 2012

Makhluk Ghaib: Rakaman Pertama Saya Yang Agak Jelas

Ulang Siar : Gambar Yang Saya Sifatkan Paling Berjaya Merakam Makhluk Ghaib

Gambar yang ini saya ambil di tepi Longkang Besar/Monsoon drain 
Tempat yang sunyi berhampiran paya tinggal 
Tapi airnya sudah kering pada 31 Okt. 2009 juga jam lebih kurang 2.00 pagi.

Dulunya kawasan ini adalah Paya tetapi sekarang ditambak.
Apabila longkang besar digali, kawasan sudah kering.

Walau bagaimana pun saya kurang pasti sama ada imej terjadi dari pantulan cahaya atau memang 
lembaga itu memang berada di situ.
Gambar 1


Gambar2 yang saya besarkan

Gambar 3

9 comments:

Cikli said...

x-files ni tuan.

Isa said...

Salam Uncle;

Mana objeknya.. tak nampak pun...???

Siantan49 said...

Tiada keperluan untuk mendedahkan objeknya

anakpanah said...

Tak habis-habis nak timbulkan cerita karut, lagi sedap kalau dicampur dengan agama.
Dalam islam jelas, perkara atau makhluk gahib ini merupakan sesuatu yang tidak dapat dikesan oleh pancarindera manusia. Kalau dapat dikesan melalui mata atau telinga atau kemera engkau tandanya bukan makhluk ghaib.
Dah ramai orang melayu kena tipu, kebanyakan geng penipu ini ustaz, bila sakit aje diganggu makhluk halus, jin dan syaitan. Nak sedap lagi terkena ganggguan saka dan maka.

mountdweller said...

Cikli

Nak kata x-file pun tidak juga...

mountdweller said...

W'salam anakanda Isa

Itu gambar no 2 lebih jelas. Yang macam predator tuu....

mountdweller said...

Siantan49

Perelu kepada yang nak tengok. Tak nak tengok boleh belah!

mountdweller said...

anakpanah

Kau ni dah bersunat ke belum?
tinggal di Gua mana?
Belajar di Pondok mana?

Cuba selidik, Rasulallah ditaqdirkan sakit kerana apa?

Kalau aku menipu, jadah apa aku tulis dengan ayat begini "Walau bagaimana pun saya kurang pasti sama ada imej terjadi dari pantulan cahaya atau memang lembaga itu memang berada di situ"

Kalau dah bodoh tahap tak faham bahasa tak payah nak komen merapu!

Anonymous said...

Mcm ultraman je....