Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, June 3, 2012

Ghupenyer Lior Datuk Gelang Ni Idaklah Masin...

Dayangku Intan 'tewaskan' AC Mizal terhangat

Harakahdaily,03 Jun 2012
KUALA LUMPUR: Perbandingan ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang ajaib tersohor, Datuk AC Mizal dengan ceramah PAS yang dihadiri oleh penyanyi Dayangku Intan tulisan bloghttp://omakkau.blogspot.commerupakan artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke 22.

Di tempat kedua diungguli artikel daripada bloghttp://ghaflah.blogspot.commengenai berita tergempar mengenai kemalangan yang berlaku malam perlumbaaan drag race yang diadakan sempena perhimpunan hari Belia Negara 2012.

Artikel blog bergambar http://omakkau.blogspot.com yang menyiarkan bagaimana anak muda menyerbu ceramah Ustaz Azhar Idrus di Masjid As Salam, Puchong selepas ceramahnya di PICC, Putrajaya dibatalkan menduduki tempat ketiga.

Pada tangga keempat ialah artikel blog http://cenangau.blogspot.com yang memaparkan video Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat memberikan pencerahan isu "undi PAS masuk syurga" untuk menjawab tuduhan Umno dan medianya.

Di tempat kelima ialah artikel bergambar daripada http://kedahla.blogspot.comyang memaparkan bagaimana Umno mengajak anak muda dan pemimpinnya berhibur terlampau di Himpunan Belia Negara 2012 di Putrajaya.

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu, 27 Mei hingga 1 Jun, 2012.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa