Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, June 3, 2012

Perkembangan Perjuangan Mujahidin Di Afghanistan

Takbir! Dari lebih 100 salibis tewas AS Dalam Serangan Mujahidin di di Pangkalan Udara AS Khost
Siraaj
Ahad, 3 Jun 2012 8:48:42
Di Khost ( Arrahmah.com ) - Imarah Islam Mujahideen Afghanistan (IIA) melakukan Serangan skala besar terhadap Pangkalan peguam bela salibis AS pada hari jum'at (2012/06/01). Operasi syahid itu menghantam sebuah Pangkalan Udara salibis AS di di Sahrah Bagh provinsi Khost, Afghanistan.
Operasi tersebut menyebabkan lebih Dari 100 Tentera Salib AS dan dan Puluhan Boneka mereka tewas terluka, berdasarkan Butiran yang dikeluarkanNya oleh Mujahidin IIA.
Menurut Butiran itu, sekitar 11 Mujahidin gagah Berani melakukan Operasi tersebut. Syamsullah dan Azimullah Khan Dari provinsi Paktia, Muhammad Na'im, Atiqullah, Muhammad Yaqub, Karimullah dan Sabiir Dari provinsi Ghazni, Paktia Hafiz Saifullah provinsi Dari, Abdullah Abdurrahman Dari Dari Nangarhar dan provinsi Logarm, dengan izin Allah berhasil menyerang Lapangan Terbang Sahrah Bagh tempat bagi para ratusan penjajah AS.
Tim Dari 11 Mujahidin dipersenjatai itu dan dengan Senjata ringan Berat serta peledak MKO, menyamar dengan menggunakan Serangan AS Masuk ke Pangkalan itu, setelah awalnya salah Seorang Mujahid membantingkan sebuah Lori yang penuh Bahan peledak ke Dalam Pangkalan tersebut.
Pertama-Tama, pada hari Syamsullah Jum'at (1/6) 01:00 pukul waktu setempat melakukan Serangan dengan yang diisi sebuah Lori 10 tan peledak Bahan, menargetkan Ruangan dan hotel serta makan kemudahan gim itu di Dalam Pangkalan dimana Puluhan salibis SEBAGAI tewas , hancur berkeping-keping akibat Mike Dahsyat yang.
Kemudian, Segera setelah Mike itu besar, Dari 10 11 Mujahideen militan yang tersisa memasuki Pangkalan musuh tersebut dengan memulakan bebek menggunakan roket, granate tangan, Senjata mesin ringan dan Berat hingga pukul 16:00, akhirnya, dengan izin Allah menewaskan Puluhan pasukan Salib yang SEBAGAI berada di tempat.
Sekitar pukul 17:00, Mujahidin meledakkan sebuah motor diparkirkan yang di di luar dekat gerbang Pangkalan, yang lebih menewaskan Tentera Boneka Afghan Dari 20 perenggan yang melayani penjajah AS tewas dan terluka, sementara sebanyak 170 motor hancur akibat Mike tersebut.
Operasi Skala itu besar berlangsung malam hari pada yang hingga membuat Pangkalan salibis pengalaman hidup Isinya dibuat sibuk oleh Mujahideen Serangan. 10 mujahidin yang melakukan Serangan Dalam dan di di luar Pangkalan membuat musuh tidak berdaya untuk melakukan balasan dengan Serangan Udara. Allah membuat mereka tak berdaya Hanya dengan 11 Mujahideen.Kerugian besar materi pun di peroleh oleh musuh, dua helikopter penyerang dan yang besar sebuah Pesawat peguam bela Juga Sejumlah besar tangki, tangki Bahan bakar, kendaraan peguam bela, serta Gudang Bahan bakar Termasuk Terbakar akibat Serangan Mujahideen.
Amat tidak itu salah satu hari merupakan Terburuk bagi para penjajah AS dan-Boneka Boneka mereka sejak Operasi Al-lingkungan dimulai. Sementara media media media lokal dan Barat Barat melaporkan pro-propaganda Palsu tentang Perkara ini Operasi-Mujahidin Operasi dengan yang berusaha mengecilkan jumlah Kerugian diderita pasukan Salib pimpinan NATO AS-dan-Antek Antek lokal mereka, terkhusus pada penjajah AS dan menafikan kemenangan Mujahideen. 
Disisi lain, para para penduduk lokal dan salibis sendiri menyadari kenyataan yang di Lapangan Menunjukkan Perkara ini Serangan Serangan-Mujahideen Allah pertolongan dengan yang telah menyebabkan Kerugian amat Berat bagi musuh. Allahu Akbar!
(Siraaj / arrahmah.com )

1 comment:

  1. Salam Yob,
    Allah bersama-sama mereka yg berjuang untuk agamaNya!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa