Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, February 13, 2013

Fenomena 'No' Di Konsert PSY: Kita Tengok Pula Versi 'Yes'

Yang ni saya copy N paste bulat-bulat dari blog Ameno World - thanks

HOT : Video versi YES TO BN tersebar
Sedih lahai.


Geleng2 kepala aku dibuatnya. Aku tak sedih sangat dorang upload video neh. Tapi aku sedih sebab terbaca kat satu blog yang sebarkan video tersebut. Aku ternampak kat blog Rocky Bru tadi. Aku punya mati2 ingat orang neh cerdik. Tapi rasanya aku kena kurangkan sikit kekaguman aku terhadap dia. Ini kerana dia telah sebarkan satu video yang sangat kelakar.

Aku bukan apa. Yang aku kelakar tue UMNO = BN. Beria2 depa defend diri dorang dalam isu remeh. Remeh kepada BN sebenarnya. Kalau kepada rakyat kita orang rasa happy. Sebab bukan mudah oke nak jawab NO depan2 muka najib. Isu besar pada kami tetapi untuk kerajaan yang besar, hebat dan gah seperti BN, isu neh sepatutnya isu kecil bahkan tak perlu dilayan pun.

Ini kerana untuk menang satu2 negeri, undian yang perlu diambilkira. Bukan jeritan suara. Dan kenapala kerajaan yang gah, suci dan hebat macam UMNO cukup takut dengan kewujudan video NO to BN sehingga sanggup sebarkan video versi YES pula?

Jadi sekarang dorang juga tak boleh hadapi situasi diNOkan di kawasan public sehingga beria2 menangkis dan menafikan rakaman tersebut? Alahai.

Kerajaan, sila tumpu kepada kerja anda since anda ada jawatan.

Kami neh bukan menteri. Kami tak dibayar untuk jaga sesiapa pun. Ada sesetengah isu anda tak perlu beria2 tepis. Ini kerana jika anda beria2 tepis itu menampakkan anda sangat bodoh orangnya.

Lebih2 lagi tepis dengan video yang berbeza. Video rakaman kat bawah neh di ambil dari kawasan yang berbeza sebab individu yang rakam tu duduk kat tempat lain. Dan kedengaran di kawasan dia, mereka2 yang sekeliling rakaman tue yang over2 jerit YES.

Ini barulah bertepatan dengan apa yang dinyatakan oleh pembaca berita berita RTM. Rujuk sini. Orang yang menjerit2 di depan rakaman kan, hah ini la dia. Tapi sayang kak, sayang. Orang yang beria2 jerit depan kamera tue kan kak, jerit YES. Bukan NO. Owhh tolong laaa..


KAH KAH KAH 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa