Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, March 19, 2014

Isu Crimea: Dunia Akan Hancur Kalau Ramai Pemimpin Berotak Begini!

Sendiri celupar atau direstui?
Kalau ramai jenis manusia berotak begini......
Tak lama hancurlah dunia!

Rusia Ancam Letupkan USA hingga jadi debu radioaktif
Dmitry Kiselyov

Seorang wartawan sebuah stesen TV Rusia yang disokong kerajaan memberi amaran bahawa negaranya boleh menukar Amerika Syarikat kepada "abu radioaktif" sebagai respon apabila pentadbiran Obama mengancam untuk mengambil tindakan jika Rusia campurtangan di Crimea berikutan undi pemisahan Ahad ini. 

"Rusia adalah satu-satunya negara di dunia yang secara realistik mampu menjadikan Amerika Syarikat menjadi abu radioaktif," kata Dmitry Kiselyov dalam program mingguannya. 

Kiselyov adalah individu dipilih sendiri oleh Presiden Rusia, Vladimir Putin pada tahun lalu untuk mengetuai sebuah agensi berita baru.

Dalam satu kenyataan, Rumah Putih berkata referendum telah diadakan di bawah "ancaman keganasan dan ugutan" berikutan pencerobohan Rusia dua minggu lalu sambil menambah bahawa Rusia "telah meningkat campur tangan tentera di Crimea dan memulakan latihan ketenteraan di sempadan timur Ukraine. "  - sumber

2 comments:

  1. bagaimana dengan bush dan lain-lain pemimpin us dan barat yang sudah pun membunuh beratus-ratus ribu orang di asia barat..???

    ReplyDelete
  2. mereka x gaduh pun, hanya cuba untuk mengalihkan tumpuan terhadap syria dan yg lain2.. last2, xkan perang punya..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa