Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, January 26, 2016

Gambar bercerita: Makluman kepada MB Kelantan dan Exconya

Penduduk Pantai Pulau Kundur dilanda ombak besar dan ribut

Petang tadi aku dan pi tanjau kawasan dilanda bencana ombak besar di Pantai Pulau Kundur

Inilah gambar kerusakan rumah penduduk di Pantai Pulau Kundur semalam (25 Jan. 2016) akibat ribut dan ombak besar.

Dimaklumkan oleh penduduk sebanyak enam buah rumah ranap dan sebahagiannya tertanam dalam pasir

Khabar dari penduduk, juga pihak Bomba dikerah untuk selamatkan penduduk malam semalam

Abang aku yang sulung bergambar bersama cucu aku di hadapan salah sebuah rumah


* Maaf sebelum ni aku tersilap taip sebab sebelum ini aku ke Pantai Mek Mas sebab tersalah info. Jadi menyedari tersalah tempat, aku terus ke Pulau Kundur setelah di maklumkan oleh penduduk Pantai Mek Mas

2 comments:

  1. Inalillah, semoga pihak berwajib cepat bertindak.

    ReplyDelete
  2. Siapa YB kawasan tu ?tentu dari umno atau pun pan.takkan lah dari pas

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa