Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, January 29, 2016

Laa......patutlah, biar betul?

Thursday, January 28, 2016
Patutlah Gani Patail Diam Saja..
Inilah yang dikatakan 'diam-diam ubi.. dalam diam dia berisi..' langsung tak dengar suara sejak kebelakangan ini walaupun isu derma RM2.6 Billion yang diterima Najib itu terus dipersoalkan banyak pihak..

Tak sia-sialah dia mendiamkan diri.. dan mengelak dari berjumpa dengan para wartawan tu..

Masa ditamatkan perkhidmatan tu Gani Patail ni dikatakan ada masaalah kesihatan, dia tak boleh fokus kepada jawatannya sebagai Peguam Negara tu..

Tapi boleh pulak dilantik sebagai Pengerusi bagi Sarawak Hidro ni.. 


TAHUKAH anda bahawa Tan Sri Abdul Gani Patail yang merupakan bekas Peguam Negara merupakan Pengerusi Sarawak Hidro yang baru?

Kami tidak pasti, sejak bila beliau dilantik memegang jawatan tersebut namun kami difahamkan bahawa beliau mendapat gaji yang cukup lumayan selain daripada kemudahan dan keistimewaan yang lain.

Sarawak Hidro Sdn Bhd merupakan anak syarikat milik penuh Menteri Kewangan yang ditubuhkan pada 1 Mei 2000 dengan objektif untuk membangunkan dan menguruskan Projek Hidroelektrik Bakun di tengah Sarawak.

Pada 5 Oktober 2015, Gani Patail bersara daripada perkhidmatan kehakiman dan perundangan selepas karier yang berwarna-warni selama hampir 35 tahun.

Untuk makluman umur Gani Patail genap 60 tahun semasa beliau bersara. 60 tahun adalah umur persaraan wajib bagi penjawat awam.

Tahniah kami ucapkan sekali lagi kepada Tan Sri Abdul Gani Patail atas perlantikan beliau sebagai Pengerusi Sarawak Hidro yang baru ~ PRU14
Ni.. you help me.. I help you ke apa ni? - sumber

1 comment:

  1. Jenis biawak makan bangkai,sampai mampus pun bergelumang dgn bangkai..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa