Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, November 29, 2013

Ali 'Tinja' Beri Amaran Pulaak!

Gelaran yang sepadan bila sibangka melucah di depan rumah orang

PANAS!! Amaran dari Ali Tinju buat Azmin.. "Berhenti ganggu Rosmah.. Kalau tidak...
Setelah sunyi seketika, Pasukan Elit Senaman Punggung tiba-tiba kini  muncul kembali memeriahkan arena politik negara.. 

Mungkin tujuannya hanya untuk mengingatkan Najib yang mereka masih ujud lagi.. jadi.. sendiri mau ingatlah.. he.. he.. he..

Jika sebelum PRU13 lalu sekumpulan 15 orang daripada Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) ini melakukan gimik demonstrasi yang dinamakan mereka sebagai "senaman punggung" .. kalau dah lupa sila baca di SINI 

Kemunculan mereka kali ini bukan untuk mengancam Ambiga dengan senaman punggung mereka tetapi demi Rosmah Mansor mereka kembali dengan agenda yang sama...

Ali Tinju beri amaran adakan siri kedua tarian menonggeng di hadapan rumah Azmin

KUALA LUMPUR: Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) Selangor dan Wilayah Persekutuan, Mohd. Ali Baharom memberi amaran akan mengadakan siri kedua tarian menonggeng di hadapan kediaman Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali jika terus 'menganggu' Datin Seri Rosmah Mansor.

Mohd Ali yang juga dikenali Ali Tinju meminta Azmin memohon maaf secara terbuka sekiranya tuduhan yang dilemparkan itu tidak benar kerana ia memalukan Rosmah dan Perdana Menteri.

“Saya sebenarnya sudah SMS kepada Azmin suruh dia bertaubat dan jangan ganggu isteri PM tetapi dia tak jawab. Azmin hanya bertanyakan kepada media siapa Ali Tinju?

“Kalau dia belum kenal Ali Tinju dia patut tanya Pengerusi Bersih (Ambiga) . Jika dia tidak berbuat demikian kami tidak menolak kemungkinan mengadakan tarian siri kedua menonggeng akan bermula. Saya cuma nasihatkan dia supaya jangan biadap,” katanya pada sidang akhbar di sini petang tadi.

Ali Tinju juga mengingatkan Azmin supaya menumpukan tugasnya sebagai wakil rakyat di Gombak dan memberi perhatian kepada kebajikan penduduk negeri Selangor.

“PVTM dan beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mahu Azmin bersemuka dengan Rosmah bagi mendapatkan penjelasan daripada mempertikaikannya di dalam media.

“Malah kami (NGO-NGO) bersedia mengaturkan pertemuan Azmin dengan Rosmah sekiranya dia (Azmin) berani. Jika tidak saya Ali Tinju dan rakan-rakan tidak teragak-agak mengambil tindakan tertentu kepadanya,” jelasnya sambil menambah Rosmah banyak berjasa kepada negara termasuk menubuhkan PERMATA.

Sementara itu, Basir juga mahu Azmin menumpukan isu kenaikan gaji Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim yang melebihi gaji PM kerana ia jelas membazir daripada mempertikaikan hal ehwal Rosmah. ~ Astro Awani

Aku ingatkan depa dah insaf.. tapi tak insaf lagi rupanya... sudah-sudahlah buat kerja yang memalukan bangsa tu..

Dulu tuntut dit dan tanah lepas senaman tu.. baca SINI .. sekarang nak tuntut apa pulak agaknya? 

Jangan lupa baca juga di SINISINI dan SINI

Bawa dari blog Anak Sungai Derhaka

2 comments:

  1. Elok juga dia buat senaman tu lagi. Kali ini kita panggil wartawan luar juga buat liputan untuk siaran semua benua. Biar mereka tonton bagaimana fe'el penyokong UMNO tu. Kalau ada yg hadir bawa lastik, tujukan seekor demi seekor. Kalau guna sumpit lagi baik. Anak dan bini mereka tak malu ke?

    ReplyDelete
  2. Dah pencen dudok diam lah, nak bodek PM nanti boleh dapat jadi CEO macam tabung hagi.Lagi cepatlah negara bangrup bodek je jawatan tinggi.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa